Mô tả công việc
Involving in following up all adminstrative work to ensure all the activities and assignments of Managing Director are under timeline and quality control. Involing in the operation of ACC in terms of supporting the site inspection; sales and marketing activities of ACC; co-ordinating and following up with all departments concerned to take care the operation of ACC.
Duties and responsibilities:
- Act in a supporting role to the Managing Director and Sales Manager onsite at events.
- Take dtailed minutes during ACC meetings; client meetings
- Prepare presentations, compile reports when needed.
- Brief suppliers and contractors about the property and registration procedures before event set-up.
- Conduct site inspection to introduce the ACC facilities to prospective clients and event organizers in the absence of Sales Manager. Take note of client enquiries and communicate to Sales department to follow up.
- Follow up with concerned departments to ensure all the jobs assignement/request from Managing Director are followed up
- Actively patrol and check all the facilities, landscaping to ensure all are in good conditions. Report to Managing Director and concerned departments for any defects and follow up with fixing progress
- Assist Managing Director and Sales Manager to entertain partners, clients when required.
- Take care the good image and reputation of ACC. Co-ordinate with Marketing team to support and promote the marketing activities of ACC
- Welcome and direct guests on the event dates when required.
- Fulfill other assignement by Managing Director when being required
Quyền lợi được hưởng
• Professional working environment.
• Entitlement to insurance as per labor law.
• In addition to the basic salary, entitlement to monthly service charges even during probationary period.
• 11 public holidays and 12 annual leave days per year.
• Tet and holiday bonuses.
Yêu cầu công việc
- Professional customer service and interpersonal skills are required.
- Computer Skills: PowerPoint, Excel, Word
- Excellent written Viet/Eng and oral communication skills.
- Organization Skills: Need to stay focused, self- organised, prioritise work tasks and follow up with departments concerned to ensure effective planning for the events.
- Problem-Solving Skills: Being able to think creatively and act quickly to solve the issue is required under pressure and time constraints.
- Technical awareness with AV/IT although knowledge is not required.
- Ability to maintain a professional and positive attitude and work independently with little guidance in a fast-paced, changing environment.
Yêu cầu hồ sơ
Ứng viên nộp hồ sơ trực tiếp trên Hotel Job hoặc gửi qua email: recruitment(a)furamavietnam.com. Nếu có bất cứ thắc mắc gì, hãy liên lạc với Ms. Thư bộ phận Nhân sự qua số 02363.847333 (Ext: 3404)
Công Ty TNHH CBRE Việt Nam được nhận định là “đại gia dịch vụ bất động sản” có tiếng trên thị trường. CBRE không chỉ được nhiều chủ đầu tư tin tưởng “chọn mặt gửi vàng”, làm quản lý vận hành các dự án của mình mà đơn vị này còn chuyên cung cấp các báo cáo uy tín và khảo sát chuyên nghiệp về thị trường bất động sản.
CBRE Việt Nam là thành viên của Tập đoàn CBRE – thuộc danh sách 500 công ty hàng đầu thế giới do Fortune và S&P bình chọn, có trụ sở chính tại Los Angeles là công ty kinh doanh dịch vụ bất động sản lớn nhất thế giới (tính theo doanh thu năm 2019).
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Các hoạt động ngoại khóa
- Du lich
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Nghệ thuật
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: CBRE Việt Nam giành được giải thưởng Asia Pacific Property 2016
- 2014: Đạt giải Nhất về tư vấn bất động sản tại South East Asia Awards
- 2008: Đạt giải thưởng Rồng Vàng từ Thời báo Kinh tế Việt Nam
- 2003: Công ty CBRE Việt Nam chính thức được thành lập
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi là hiện thực hóa tiềm năng của khách hàng, chuyên gia và đối tác bằng cách xây dựng các giải pháp bất động sản tương lai.
Review CBRE Việt Nam
Cơ hội phát triển bản thân cao
Chuyên viên tư vấn
Không đề xuất