Your mission is to embrace continuous integration/deployment in a delivery pipeline that will perform automated quality checks, deploy cloud infrastructure and applications quickly, and provide operational tooling and metrics that can be consumed by development teams. To be successful, you will have a blend of development experience and operational experience that provides a good understanding of the developers you are working with, while also balancing critical systems uptime.
Requirements
- Contribute to developing continuous delivery, automation, and building pipelines to create an excellent experience for developers and customers
- Identify and develop opportunities to improve our processes and tools for automation
- Learn new skills and help foster a continuous delivery and cloud-first mindset
- Manage your day-to-day workload and requests using agile practices as part of a team and community
- Periodic after-hours on-call support is required with over-time
Benefits
Must have skills
- Bachelor's or Master's degree in Computer Science, Information Technology, or a related field
- Experience in managing Linux operating systems
- Experience using Docker and container orchestration, such as ECS/EKS is a plus
- Knowledge of one or more of the following AWS CloudFormation/Terraform/CDK for infrastructure provisioning
- Knowledge of the source control and its related concepts (Gitlab/Git flow, Trunk base, branches, etc.)
- Experience with CI/CD tools (such as Jenkins, TeamCity, AWS CodePipeline, CodeDeploy) or configuration management tools (such as Ansible, Chef, Puppet..)
- Familiarity with at least one programming language (Python, Bash, etc.)
- Knowledge of networking, firewalls, load balancers, high availability, etc.
- Good skills in English and the ability to communicate effectively with business and technical teams
- Demonstrate good logical thinking and problem-solving skills
- Be curious and self-learning attitude
- Experience in SDLC and Agile methodologies
- Ability to work independently and as part of a team
- Experience in the banking or finance industry
- AWS certification(s) related to Advanced Networking
- AWS Certified DevOps Engineer - Professional
Điện Thoại Vui – Cái tên mang theo thông điệp về cam kết mang đến niềm vui, sự hạnh phúc cho khách hàng có điện thoại bị hư hỏng, một vật vốn rất thân thiết, thậm chí như người thân đối với mỗi cá nhân trong thời nay. Sau hơn 10 năm kinh nghiệm bán lẻ các thiết bị, dịch vụ điện thoại di động, chúng tôi hiểu được những nỗi lo lắng, nỗi buồn của chủ nhân khi điện thoại bị lỗi và mong muốn được sửa chữa điện thoại nhanh chóng, đảm bảo với chi phí hợp lý.Khách hàng có thể đến nhiều cửa hàng gần nhất để được phục vụ, sửa chữa điện thoại trực tiếp, được quan sát quá trình sửa chữa điện thoại (toàn bộ các phòng tại Điện Thoại Vui làm bằng kính để khách hàng có thể quan sát được ngay cả quá trình với các lỗi cần máy móc phức tạp nhất), đội ngũ nhân viên phục vụ tận tâm với khách hàng, tư vấn và đưa ra các giải pháp tối ưu tiết kiệm thời gian và chi phí.Linh kiện dùng sửa chữa có nguồn gốc rõ ràng, đầy đủ hoá đơn VAT (eVAT qua email).
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành