Mô tả công việc
- Reports directly to and communicates with the General Manager on all administrative matters.
- Maintain the utmost confidentiality and discretion when handling business affairs
- Day-to-day secretarial work to include typing, filing, faxes and telephone, etc.
- Distribution of memos, letters and other information, etc.
- Arranging internal/ external appointments.
- Translating incoming letters, documents, articles as requested.
- Provides information on all aspects relevant to the operations of the hotel.
- Storing and keeping all confidential information.
- Cooperates, coordinates and communicates with Department Heads and other inter-departmental secretaries as appropriate.
- Handling reservations as requested.
- Taking minutes of Department Heads/ Ex.Com meeting as requested.
- May assist with other duties as assigned by management.
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- At least 14 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation allowance
- Rest and relaxation, Home leave allowance: 2 million per 3 service months
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel for at least 6-service months colleagues and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits
Yêu cầu công việc
- Diploma in Business or Secretarial Study
- 01 Years of secretarial experience, or an equivalent combination of education and experience.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good communications and writing skills
- Tasks and Project Management
- Fluent in English (speaking, listening, reading and writing)
Yêu cầu hồ sơ
- Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
- Hotline: 0919 859 020
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.