Mô tả công việc
You are expected to quickly become a technical reference of the company regarding our different processing needs.
Working location: Dat Do industrial park (Having shuttle bus from Vung Tau city)
Your role will be central in the company. As the Improvement & Maintenance Manager, you will provide technical leadership to the whole Production Team, directly manage the Maintenance team ensuring Production lines performances. This position involves a focus on operational execution (Preventive Maintenance, New lines installation …) and Process development. It requires a close working relationship with the Factory Production Manager while also working directly with the Engineering team in order to continuously improve our production lines, enhancing the productivity and reliability of our processing equipments.
Working time: Monday- Saturday (8am- 5pm)
More particularly:
• Manage full Maintenance Team, Workshop work, Spare parts list and storage.
• Develop scheduled preventative maintenance plans and ensure its good execution: Mechanical, Plumbing, Electrical, Instruments, Software.
• Monitor compliance of production lines with local regulations, internal production standards (ISO 22000)
• Contributes directly to Factory continuous improvement: Reporting issues and proposing optimizations.
• Support Engineering team for new Equipments installation projects, commissioning phases.
Yêu cầu công việc
• Excellent organizational and leadership abilities.
• Good communication skills in both oral and written English.
• Exceptional communication and interpersonal skills.
• Graduated from engineering major: electrical, mechanical engineering, automation
• Strong knowledge facilities machines and equipment.
• 5+ years of experience in the same position, experience in Food / Feed / Aquaculture industry in advance.
• CAO/DAO skills (autoCAD) for P&ID production: Familiar to work with international standards.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-29 22:10:02
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.