This position will be responsible for Property Management operation in Prudential HCM Offices and Branch Offices remote management, and support Property Management Manager in implementing departmental tasks and ensure the staffs have a good working environment following group and local regulations & standards.
Vị trí này sẽ chịu trách nhiệm về hoạt động Quản lý tài sản tại các văn phòng Prudential Hồ Chí Minh và các văn phòng chi nhánh, và hỗ trợ Quản lý trực tiếp trong các hoạt động triển khai các công việc của bộ phận, đảm bảo nhân viên có môi trường làm việc tốt, phù hợp theo tiêu chuẩn & quy định của tập đoàn và Việt Nam.
- Walk the ground regularly to inspect the condition of the properties at HCM Offices and coordinate inspection at Branch Offices, identifying any works to be done through the appropriate plan and schedule
- Coordinate with Line Manager to deploy asset management system at HCM offices/ Branch Offices, and classify according to fitout, furniture, MEP and fire protection system, including repair and maintenance plans
- Manage service providers on maintenance works at HCM Offices/ Branch Offices and active obtain quotations for maintenance / improvement works were required from Line Manager
- Arrange and supervise the maintenance contractors’ works at HCM Offices/ Branch Offices and ensure works are properly performed
- Coordinate with related departments (Procurement, Finance and etc.) to follow up on processes, documents for inspection and payment throughout the execution of related repair&maintenance works
- Support Line Manager to develop the periodic maintenance plan of all nationwide offices, and working closely with Property Management Team to ensure works are properly performed on time as well.
- Support Line Manager and Property Management Team to make maintenance, repairs, and property annual budgets and monitor the use of these budgets during the year.
- Assist other departments such as OE, HR, IT and etc. in implementation the company's business activities at HCM Offices
- Back up Property team members in HCM Offices (if required) to ensure no PM services interruption at HCM Offices.
- Perform other tasks as appropriate within competence as assigned by Line Manager or Company management from time to time.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.