Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
This position reports to Plant Director.
The Plant Administrative Assistant coordinates closely with Plant Director for administrative, office, visitor and expatriate processes. An administrative assistant must be able to handle multiple tasks under minimal supervision to support the following goals:
- On-time delivery of finished goods
- High quality products
- Cost competitiveness.
Key Responsibilities:
- Communicate and update subordinates on new administrative policies, rules, and regulations to ensure understanding and compliance.
- Prepare reimbursement and liquidation forms, ensuring all supporting documents and receipts are included.
- Route documents for signatures as required.
- Assist in organizing plant-wide activities and meetings, both in-house and off-site.
- Document plant activities through photography and update relevant photos in the plant.
- Manage the Plant Head's appointments, travel schedules, and booking arrangements efficiently and timely.
- Assist with booking airline tickets, transportation, and hotel accommodations for plant personnel on official business trips.
- Prepare itineraries for plant visitors.
- Prepare daily, monthly, and quarterly performance reports as requested by the Plant Director.
- Prepare and publish the monthly Plant calendar.
- Monitor and post names of birthday celebrants monthly using available mechanisms.
- Draft internal and external memos and correspondence as required by the Plant Director.
- Assist in translating training documents into Vietnamese or English.
- Act as a receptionist for the plant as needed.
- Assist HR with fingerprint scan registration for plant personnel.
- Assist HR with issuing employee codes for casual personnel.
- Support plant clinic operations and employee health programs.
- Assist with the Job Recognition Program requirements.
- Support the Operational Excellence program, including the 6S program, Strategic Planning, OE Boot Camp, etc.
- Perform other clerical and documentation tasks as assigned.
Yêu Cầu Công Việc
- University/ College graduate.
- Residence address in Binh Duong.
- Experience as a personal assistant is preferred.
- Good communication in spoken and written English.
- Good communication and interpersonal skills.
- Strong team-building abilities.
- Problem-solving skills.
- Negotiation skills.
- Effective time management.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Tân Nam Chinh Logistics được thành lập vào tháng 8/2005, có trụ sở chính đặt tại Lầu 9 Toà nhà HDTC, 36 Bùi Thị Xuân, Phường Bến Thành, Quận 1, TP.HCM. Công ty sở hữu đội ngũ quản lý và chuyên gia am hiểu, chuyên nghiệp cùng lực lượng trên 200 nhân viên được đào tạo bài bản và yêu nghề.
Với bề dày hơn 15 năm kinh nghiệm cung cấp dịch vụ logistics chuyên nghiệp, TÂN NAM CHINH tự hào là một trong những công ty cung cấp hệ sinh thái logistics đa dạng, có thể hỗ trợ tốt mọi nhu cầu cho khách hàng trong và ngoài nước ở các lĩnh vực:
- Dịch vụ chuỗi cung ứng lạnh, đặc biệt hàng nông sản.
- Dịch vụ vận chuyển đường biển - đường bộ - hàng không.
- Dịch vụ cho thuê container - nhà xưởng - kho bãi - kho lạnh
- Dịch vụ hậu cần khác như: đóng gói, tìm nguồn ra, tìm nguồn nguyên liệu trong nước – quốc tế, thủ tục xuất – nhập khẩu…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
Tân Nam Chinh hiện sở hữu đội xe container lạnh và hệ thống kho lạnh tại các vùng nguyên liệu trọng điểm, với hệ thống quản lý và điều phối công nghệ cao, đạt chuẩn quốc tế cùng năng lực đáp ứng nhu cầu xuất khẩu lớn ngay cả mùa cao điểm.