This role is to develop and implement an effective communication plan to internal and external stakeholders including customers for Operations Division, including reinforcing division’s vision and mission, key business milestones and achievements, employee and customer events, etc., to increase employee and customer engagement across divisions and geographies.
Internal Communication: responsible for leading and implementing communication strategies, collaborating with various stakeholders to ensure consistent and compliant messaging, supporting management communications, and preparing and reviewing content for internal and external communications
Staff engagement: involves developing and executing employee engagement activities, following up on action items from internal meetings, and acting as an Employee Engagement Ambassador to improve the working environment and promote a positive workforce.
Customer communication: responsible for leading and implementing communication strategies, collaborating with various stakeholders to ensure consistent and compliant messaging, and preparing and reviewing content for customer communications keeping in mind “customer is our compass”.
Internal Communication
- Be accountable and responsible for leading Operations division to plan and implement the communication strategy effectively and consistently to internal and external stakeholders, such as staffs within and outside Operations division, Top Leader Team and staffs of General Agency office, Transaction office, Sales office
- complying with PVA’s policies and standards
- Plays a key role in creating and driving management communications, working with Operations’s leadership team to ensure the right messages to be delivered
- Prepare message or scripts from Chief Operations Officer for internal presentation in written or spoken form
- Plan, edit, and/or review content and layout for a variety of internal and external communications mediums, such as memorandum, email bulletin, employee Q&A, etc
- Develop and execute employee engagements including, but not limited to, kick-off meeting at the beginning of the year (for around 400 employees), events, regular meetings with management team and employees, open dialogue for employees.
- Follow up with relevant stakeholder(s) on action items raised by employees in internal meetings and/or open dialogue ensuring these are properly addressed and followed up.
- Play the role as Employee Engagement Ambassador at Operations Division through collaborating with PVA Engagement team to implement timely the actions at the division; taking lead initiatives to improve the working environment at the division; promoting a positive unified workforce in the process.
- Be accountable and responsible for leading Operations division to plan and implement the communication strategy effectively and consistently to customers of all segments
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Văn phòng Esoft tại Việt Nam được thành lập năm 2007, tập trung vào việc mang đến cho khách hàng các giải pháp hình ảnh vượt trội. Với môi trường làm việc thân thiện, cởi mở, chính sách lương thưởng, phúc lợi cạnh tranh cũng như đội ngũ lãnh đạo tạo tâm huyết, Esoft đã và đang xây dựng nhân sự với hơn 800 nhân tài tại Việt Nam, Đan Mạch, Thụy Điển và Du Bai.
Không chỉ tập trung vào kinh doanh, Esoft còn cam kết thực hiện trách nhiệm xã hội với nhân viên công ty và với cộng đồng. Văn hóa doanh nghiệp tôn trọng sự khác biệt, đề cao sự bình đẳng, trao quyền và chú trọng phát triển con người. Các hoạt động CSR nổi trội từng đạt giải thưởng quốc tế cũng như các giá trị cốt lõi và chính sách CSR bền vững là những minh chứng cho sự nỗ lực của Esoft trong việc xây dựng một môi trường làm việc đáng mơ ước.
NGÀNH KINH DOANH
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi là tập trung giải quyết các nhu cầu, thách thức kinh doanh của các công ty bất động sản cũng như các đối tác dịch vụ hình ảnh của họ để mang để mang đến các giải pháp sáng tạo. Mỗi sản phẩm chúng tôi cung cấp là kết quả của tinh thần đồng đội tuyệt vời, môi trường làm việc cởi mở và bộ giá trị mạnh mẽ.
Review Esoft Việt Nam
Công ty có môi trường học tập tốt, đặc biệt là tiếng Anh được chú trọng đào tạo cho nhân viên. Có cơ hội thăng tiến rõ ràng.
Đồng nghiệp cực kỳ thân thiện, không có tình trạng chia bè phái hãm hại nhau mà rất supportive.(rv)
Thiết bị làm việc tốt, Macbook cho nhân viên văn phòng và máy bàn chất lượng cao cho nhân viên sản xuất. (rv)