CÔNG TY TNHH GS25 VIETNAM ( cửa hàng GS25)

Hồ Chí Minh
100 - 200 nhân viên
2.6
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY TNHH GS25 VIETNAM ( cửa hàng GS25)

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH GS25 VIETNAM
Office Admin Team Leader
CÔNG TY TNHH GS25 VIETNAM ( cửa hàng GS25)
2.6
7 đánh giá 40 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 18
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 18
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 20 triệu
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 18/03/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/04/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Monitoring general office operations and functions including:

  • Reception, greeting visitors, incoming phone calls and receiver;
  • In compliance coordinating in-out process to deliver and receive packages and other procedures with the building;
  • Purchasing office supplies and equipment, maintain inventory and proper stock levels;
  • Making sure that office facilities are maintained and in good condition for using by coordinating with contractors, suppliers, vendors, construction partners and departments for solving any office issues;
  • Tracking/ manage and control administration expenses via monthly reports as: telephone, subscriptions, internet, leasing office, cleaning, maintenance services, car rental, taxi services and renting apartments, ETC;
  • Guide and supervise staff using office resources and operations to ensure maximum productivity;
  • Coordinating appointments and meetings in the office;
  • Obtain expatriate logistics and papers arrangement such as: Work Permit, Temporary Residence card, Housing contract, ETC;
  • Obtain visa letter and visa procedures for foreign visitors;
  • Obtain office notarization service upon request;
  • Filing and organize administration documents such as: services contracts, payments and other office documents;
  • Coordinating domestic and international travel including flight, hotel, company car arrangement, car rental reservations;
  • Organizing meetings/appointments/events with partners in terms of Administration field.

Administration planning tasks and reports

  • Drafting new contracts with suppliers/vendors and outside services upon request;
  • Produce monthly, quarterly and yearly expenses report and submit to relevant departments such as telephone, subscription internet, leasing office, cleaning and maintenance services, car rental, taxi services, renting apartments, airfare ETC;
  • Create presentations and produce reports at management level;
  • Playing key role in budget design and control related to administration expenses and employee activities/ entertainment benefits;
  • Together with team building up and implementing effective and compliant administrative procedures and system

Ad-hoc projects

  • Fully in charge of administrative parts in company ad-hoc projects;
  • Being the project leader of Office Renovation and Setting up new offices nationwide;
  • Assisting Board of Management as required.

Housing management

Monitor renewal/new rental of housing for foreign experts working at the Company.

Yêu Cầu Công Việc

Education and Knowledge

  • Graduated from university with related major, bachelor's degree from National Academy of Public Administration is an advantage.
  • At least 2 year of working experience in similar position.

Skills and Abilities

  • Proficiency in MS Office: Word, Excel, PowerPoint;
  • Good English skills;
  • Good attitude and communication;
  • Good organizational skills and time management;
  • Strong sense of responsibility, proactive;
  • Strong customer service orientation.

Other characteristics

  • Hard-working;
  • Honest;
  • Caring and sharing.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 27 - 32
  • Lương: 15 Tr - 20 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH GS25 VIETNAM
CÔNG TY TNHH GS25 VIETNAM ( cửa hàng GS25) Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
106 Nguyễn Giản Thanh, Phường 15, Quận 10 - Tầng 1

GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.

Tính đến thời điểm hiện nay, GS25 đã phát triển tại Việt Nam với hơn 200 cửa hàng ở các tỉnh/thành: TP. Hồ Chí Minh, Bình Dương, Đồng Nai, Vũng Tàu

Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.

Chính sách bảo hiểm

  • BHXH, BHYT, BHTN
  • Bảo hiểm Chăm sóc sức khỏe cao cấp của GS 25

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Team building
  • Thể thao

Lịch sử thành lập

  • GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.

Mission

Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH GS25 VIETNAM ( cửa hàng GS25)

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH GS25 VIETNAM ( cửa hàng GS25)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH GS25 VIETNAM ( cửa hàng GS25)

CÔNG TY TNHH GS25 VIETNAM ( cửa hàng GS25)

Click để đánh giá