Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Monitoring general office operations and functions including:
- Reception, greeting visitors, incoming phone calls and receiver;
- In compliance coordinating in-out process to deliver and receive packages and other procedures with the building;
- Purchasing office supplies and equipment, maintain inventory and proper stock levels;
- Making sure that office facilities are maintained and in good condition for using by coordinating with contractors, suppliers, vendors, construction partners and departments for solving any office issues;
- Tracking/ manage and control administration expenses via monthly reports as: telephone, subscriptions, internet, leasing office, cleaning, maintenance services, car rental, taxi services and renting apartments, ETC;
- Guide and supervise staff using office resources and operations to ensure maximum productivity;
- Coordinating appointments and meetings in the office;
- Obtain expatriate logistics and papers arrangement such as: Work Permit, Temporary Residence card, Housing contract, ETC;
- Obtain visa letter and visa procedures for foreign visitors;
- Obtain office notarization service upon request;
- Filing and organize administration documents such as: services contracts, payments and other office documents;
- Coordinating domestic and international travel including flight, hotel, company car arrangement, car rental reservations;
- Organizing meetings/appointments/events with partners in terms of Administration field.
Administration planning tasks and reports
- Drafting new contracts with suppliers/vendors and outside services upon request;
- Produce monthly, quarterly and yearly expenses report and submit to relevant departments such as telephone, subscription internet, leasing office, cleaning and maintenance services, car rental, taxi services, renting apartments, airfare ETC;
- Create presentations and produce reports at management level;
- Playing key role in budget design and control related to administration expenses and employee activities/ entertainment benefits;
- Together with team building up and implementing effective and compliant administrative procedures and system
Ad-hoc projects
- Fully in charge of administrative parts in company ad-hoc projects;
- Being the project leader of Office Renovation and Setting up new offices nationwide;
- Assisting Board of Management as required.
Housing management
Monitor renewal/new rental of housing for foreign experts working at the Company.
Yêu Cầu Công Việc
Education and Knowledge
- Graduated from university with related major, bachelor's degree from National Academy of Public Administration is an advantage.
- At least 2 year of working experience in similar position.
Skills and Abilities
- Proficiency in MS Office: Word, Excel, PowerPoint;
- Good English skills;
- Good attitude and communication;
- Good organizational skills and time management;
- Strong sense of responsibility, proactive;
- Strong customer service orientation.
Other characteristics
- Hard-working;
- Honest;
- Caring and sharing.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 27 - 32
- Lương: 15 Tr - 20 Tr VND
GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Tính đến thời điểm hiện nay, GS25 đã phát triển tại Việt Nam với hơn 200 cửa hàng ở các tỉnh/thành: TP. Hồ Chí Minh, Bình Dương, Đồng Nai, Vũng Tàu
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, BHYT, BHTN
- Bảo hiểm Chăm sóc sức khỏe cao cấp của GS 25
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Mission
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.
Review CÔNG TY TNHH GS25 VIETNAM ( cửa hàng GS25)
Lương cao và thăng tiến nhanh nhưng đi đôi với nó là khối lượng công việc khá lớn
HR thái độ cực kì tệ. Khối lượng công việc khi làm ở đây khá lớn. Mức lương quá thấp so với mặt bằng chung, công ty toàn fresher. Quản lý thái độ tệ với nhân viên.
Làm nhân viên thì không nói nhưng nếu lên giám đốc bán hàng khu vực hay giám đốc kinh doanh khu vực thì khối lượng công việc rất nhiều, deadline dí liên tục từ sáng đến chiều tối