Mô tả công việc
The Junior Performance Marketing Executive supports the performance marketing team in executing and monitoring campaigns. This entry-level role focuses on learning and applying digital marketing principles to contribute to campaign success.
· Assist in setting up and managing performance marketing campaigns under the guidance of senior team members.
· Conduct market research and analyze competitor activities.
· Support in the development of creative briefs and ad copy.
· Monitor and track campaign budgets to ensure adherence to planned spending, reporting any discrepancies.
· Monitor and report on campaign performance metrics.
· Assist Senior Performance Marketing Executive with report preparation.
Yêu cầu công việc
· 1-2 years of experience in digital marketing or performance marketing.
· Fluent in English.
· Good understanding of digital marketing channels.
· Proficiency in using digital marketing tools and platforms.
· Excellent analytical skills.
· Strong written and verbal communication skills
. Detail-oriented with the ability to manage multiple tasks and priorities.
· Self-motivated and eager to learn and grow.
· Bachelor's degree in marketing, business, or a related field.
Quyền lợi được hưởng
· Monthly income: Base salary $800 - $1200 (+ Incentive + Bonus)
· Regulated time for performance evaluation and periodic salary review.
· 13th month salary by company policies and regulations
· Opportunity to have internal and external training to improve professional skills and working skills.
· Social insurance, health insurance and unemployment insurance will be by Labor Law
· Team-building activities.
· Working days: Monday - Friday (09:00 - 18:00)
GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Tính đến thời điểm hiện nay, GS25 đã phát triển tại Việt Nam với hơn 200 cửa hàng ở các tỉnh/thành: TP. Hồ Chí Minh, Bình Dương, Đồng Nai, Vũng Tàu
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, BHYT, BHTN
- Bảo hiểm Chăm sóc sức khỏe cao cấp của GS 25
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Mission
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.