Mô tả công việc
- Coordinate daily customer service operations (e.g. sales processes, orders, and payments).
- In charge of searching and managing customers including: GT, MT, B2B, B2C, five- star hotels and resorts, and foreigner- related restaurants in Vietnam (Ha Noi, Da Nang, Ho Chi Minh).
- Build and promote strong, long- lasting customer relationships by partnering with them and understanding their needs.
- Support for organization and coordination of events such as meeting with partners, wine tasting, wine dinner, seminars, product launching...
Yêu cầu công việc
- Dynamic and hard- working person.
- Strong computer skills.
- At least 3 years of experience in the Wine & Spirit business, Sales, or Food & Beverage services.
- Strong leadership, analytical & communication skills.
- Graduated with a Business or Wine Diploma/Bachelor.
- English- speaking candidates are preferred.
Quyền lợi
- Annual luxury travel.
- 13th month salary.
- Competitive income: fixed salary, bonus, exceptional performance- based incentive, brand bonus. Details to be discussed upon qualification.
- Birthday gift; New Year gift.
- Vietnam health insurance.
- Opportunities to visit winemaker overseas.
- Training about wines with the favorite winemaker in the world.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-30 18:50:03
GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Tính đến thời điểm hiện nay, GS25 đã phát triển tại Việt Nam với hơn 200 cửa hàng ở các tỉnh/thành: TP. Hồ Chí Minh, Bình Dương, Đồng Nai, Vũng Tàu
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, BHYT, BHTN
- Bảo hiểm Chăm sóc sức khỏe cao cấp của GS 25
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Mission
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.