Bridge between buyer and manufactory, especially sample stage. Need to follow up order/material status, work with customer/partner about all issue which is occurred production process and give the solutions to deal with problem to make sure garment that are shipped on time with good quality as buyer's request
II. Key accountabilities:
Receiving information about order (styles, TP, AD, group, factory, quantity order, plan, pattern, ref. sample) from China
Translate AD (Presell/ SMS/ Monthly) into Vietnamese for related team reference and review reference samples before handover to PPC team
Follow up order/ material status/ ref. sample status
Meeting with PPC/ QC-QA/ production team/ sample room/ HO meeting before doing garment. HO meeting with production team before bulk production
Contact with China team
Work with Lab team about testing report
Solve with problem/ issue
Support internal team
Prepare meeting sample for another teams
Other tasks are assigned by direct managerApparel Garment Knowledge, especially Sportwear products for brand such as Adidas, Nike, Puma...
01 years experience in Merchandiser position
University Degree with Major such as Garment Technology, Business Management...or similar
Good Excel Skill, familiar with Office 365 Software
Basic English skill, can write email and basic conversation.Salary based on candidate's competency and experience.
Commitment to 13th-month salary bonus.
100% salary during probation.
Bonus for compliance with regulations.
Social insurance + 24/7 accident insurance.
Living allowance and transportation allowance.
Gifts and bonuses on holidays.
GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Tính đến thời điểm hiện nay, GS25 đã phát triển tại Việt Nam với hơn 200 cửa hàng ở các tỉnh/thành: TP. Hồ Chí Minh, Bình Dương, Đồng Nai, Vũng Tàu
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, BHYT, BHTN
- Bảo hiểm Chăm sóc sức khỏe cao cấp của GS 25
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Mission
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.