Việc làm HISENSE VIETNAM

Cập nhật 31/10/2024 22:20
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH HISENSE VIETNAM
Key Account Executive - Consumer Products Division
HISENSE VIETNAM
43 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
  • KEY JOB ACCOUNTABILITIES

To increase company sales by generating specific activities for retailers through leveraging global brand positioning and category penetration.

  • Planning
  • Develop, monitor and manage a portfolio of retailers/clients account, in accordance with the strategy of division and brands
  • Create an annual business plan/trade marketing plan taking into account levers of growth to achieve brand results (sell-in, sell-out, market share) and the profitability of brands within the account.
  • Establish and implement the plan including trade marketing/animation/ merchandising/training. Follow up return-on-investment of actions and animations. Support the development of the account.
  • Monitor contracts/invoices associated with the brand. Prepare and conduct brands strategy meetings with the trade marketing.
  • Orchestrate and coach all account interlocutors. Engage with sales team to deliver trade plans. Co-ordinate with other internal departments on retailer/client activity (sales, supply chain, marketing, customer service, education, merchandising, legal department). Work closely with other account manager and sales team. Represent the retailer/client internally.
  • Analysis -> develop & monitor sales performance at brand level, KA/Chains, Area & store level
  • Establish & Develop strong relationships with buyers, group store managers
  • Work with MKT team/BC to plan monthly promotion for each KA/chains to support sales team deliver monthly sales target. Ensure the stock is available, scheme is set-up in DKSH system & register with "So Cong Thuong"
  • Work with MKT team/BC to plan monthly promotion for each KA/chains to support sales team deliver monthly sales target. Ensure the stock is available, scheme is set-up in DKSH system & register with "So Cong Thuong"
  • New launch: work with all relevant parties (MKT team, BC, Buyers…) to have full plan for new launch.
  • Implement the planned activities for new launch and ensure to get the best location in stores for promotion product display which is out of Lay-out (such as: hot-spot, cashier counter)
  • Competitor reaction: work with relevant party (MKT,BC, NSD,GM) to get it approved, follow up & make sure it is implemented properly
  • Manage stock holding in trade agreement at each store level. Propose activities to clear nearly expiry date (> 6 month, < 12 months) to planning
  • Operation
  • Monitor contracts/invoices associated with the Drugstore channel. Do payment & PV, GR for Drugstore channel.
  • Do monthly sell in & sell out report for Drugstore channel
  • Manage & deliver promotion stock for Sales supervisors.
  • Field visit to site check
  • REQUIREMENTS
  • At least 2-years in Key Account management experience in FMCG/Cosmetics.
  • Strategic thinking & advanced analytical skill
  • Result Oriented - Decide and get things done
  • Be customer service minded
  • Team Management: coaching & motivation skill
  • Financial/numeric acumen
  • Good command of English
  • Good at Microsoft Office Skill (Especially Excel & Powperpoint)
  • Khu vực
    Báo cáo

    CÔNG TY TNHH HISENSE VIETNAM
    HISENSE VIETNAM Xem trang công ty
    Quy mô:
    5.000 - 10.000 nhân viên
    Địa điểm:
    Tầng 9, Tháp Royal Tower A, Tòa nhà Royal Centre, 235 Nguyễn Văn Cừ, Phường Nguyễn Cư Trinh Quận 1, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

    CÔNG TY TNHH HISENSE VIETNAM được thành lập vào năm 1969. Hiện tại, Hisense sở hữu ba công ty niêm yết: Hisense Visual Technology (600060), Hisense Home Appliances (000921) và SANDEN (6444) niêm yết tại Thượng Hải, Thâm Quyến, Hồng Kông và Tokyo. Và nó cũng sở hữu nhiều thương hiệu bao gồm Hisense, Toshiba TV, Gorenje, Kelon, Ronshen, Asko, Vidda...

    Khát vọng trở thành thương hiệu đáng tin cậy nhất thế giới với di sản thương hiệu hơn một thế kỷ, chúng tôi mong muốn không ngừng theo đuổi đổi mới khoa học và công nghệ với hy vọng cải thiện chất lượng cuộc sống nói chung và mang lại hạnh phúc cho hàng triệu gia đình.

    Chính sách bảo hiểm

    • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
    • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

    Các hoạt động ngoại khóa

    • Du lịch hàng năm 
    • Team building theo quý 
    • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
    • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

    Lịch sử thành lập

    •  Công ty được thành lập năm 1969

    Mission

    Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

    Những nghề phổ biến tại HISENSE VIETNAM

    Bạn làm việc tại HISENSE VIETNAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

    Logo HISENSE VIETNAM

    HISENSE VIETNAM

    Click để đánh giá