Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsible for monthly/ quarterly/ yearly planning distribution, merchandising and hygiene, primary sales – secondary sales for whole area and sales forecast for assigned customers.
- Execute company strategy and sales plan to achieve monthly/quarterly secondary sales targets, sales fundamentals ( number of outlets, calls, successful calls, sold-in SKUs, brand distribution, merchandising and market hygiene control); programs (trade promotion, consumer promotion, support activities)
- Responsible for executing ASMPQ (Availability, Space, Merchandising, Price, Quality) at customers' sites according to company's standard.
- Responsible for recruiting, training and coaching her/his staff
- Accountable for sales fundamentals, sales targets and other KPIs to be achieved daily, weekly, monthly and quarterly in assigned area.
- Accountable all operations successful with in approved budgets: % NDP TTS, % NDP subsidies, TM TTS, % overhead budget in assigned area.
- Responsible for building and maintaining good relationship with customers;
- Reviewing customer profile to understand well Customer insight / needs.
- Accountable for daily/weekly/monthly sending reports accurately and timely.
- Responsible for information collection and report on Competitors activities and customer’s complain timely
Yêu Cầu Công Việc
Experience:
- 3 years experience in similar position in FMCG.
- Having working experience at Bach Hoa Xanh/Winmart is a plus
Work related skills:
- Strong and deep knowledge of Customer Management
- Knowledge of Distribution and Selling Skills.
- Knowledge of MT Clients and FMCG Route to market.
- Dynamic negotiation and problem solving skill.
- Sales Ethics and knowledge of the legal aspect and the rules of competition.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH HISENSE VIETNAM được thành lập vào năm 1969. Hiện tại, Hisense sở hữu ba công ty niêm yết: Hisense Visual Technology (600060), Hisense Home Appliances (000921) và SANDEN (6444) niêm yết tại Thượng Hải, Thâm Quyến, Hồng Kông và Tokyo. Và nó cũng sở hữu nhiều thương hiệu bao gồm Hisense, Toshiba TV, Gorenje, Kelon, Ronshen, Asko, Vidda...
Khát vọng trở thành thương hiệu đáng tin cậy nhất thế giới với di sản thương hiệu hơn một thế kỷ, chúng tôi mong muốn không ngừng theo đuổi đổi mới khoa học và công nghệ với hy vọng cải thiện chất lượng cuộc sống nói chung và mang lại hạnh phúc cho hàng triệu gia đình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1969
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,