Mô tả công việc
Section Manager for North Dept. / Sales & Marketing Division – field of NPK Fertilizer, working at Transaction Office at HCMC
1. Sales Strategy Development: Propose and implement detailed and comprehensive sales strategies to increase sales revenue and expand market share in the field of NPK fertilizer.
2. Leadership and Management of Sales Department: Manage and guide sales managers and sales teams to achieve sales targets and performance objectives.
3. Market Analysis and Competitor Analysis: Monitor and analyze the market, competitors, and industry trends to develop appropriate and effective sales strategies.
4. Customer Relationship Management and Partner Relationship Management: Build and maintain strong relationships with strategic customers and key partners to optimize sales opportunities.
5. Contract Negotiation and Business Agreement: Participate in negotiations with customers and partners to secure profitable and sustainable sales contracts.
6. Data Management and Reporting: Track, analyze, and report on sales data to evaluate performance and propose improvement measures.
7. Employee Training and Development: Train and develop sales staff to enhance their capabilities and work performance.
Yêu cầu công việc
- Male age from 25-35
- Bachelor’s Degree or higher in Business, Marketing, or related field
- Good at English skills and Computer: MS Office/Internet
- Minimum of 03 years of experience in sales management, preferably in the fertilizer, chemical or agricultural industry.
- Strong communication and negotiation skills, with the ability to build and maintain good relationships with customers and partners.
- Willingness to business travel as needed.
- Salary be negotiated (depend on experience & competence)
Quyền lợi được hưởng
- Thưởng tháng 13 + Doanh Thu (Trao đổi chi tiết khi Phỏng vấn)
- Tăng lương 1 lần/ Năm
- Khám sức khỏe, du lịch công ty....
- Các Bảo hiểm theo quy định Luật Việt Nam.
CÔNG TY TNHH HISENSE VIETNAM được thành lập vào năm 1969. Hiện tại, Hisense sở hữu ba công ty niêm yết: Hisense Visual Technology (600060), Hisense Home Appliances (000921) và SANDEN (6444) niêm yết tại Thượng Hải, Thâm Quyến, Hồng Kông và Tokyo. Và nó cũng sở hữu nhiều thương hiệu bao gồm Hisense, Toshiba TV, Gorenje, Kelon, Ronshen, Asko, Vidda...
Khát vọng trở thành thương hiệu đáng tin cậy nhất thế giới với di sản thương hiệu hơn một thế kỷ, chúng tôi mong muốn không ngừng theo đuổi đổi mới khoa học và công nghệ với hy vọng cải thiện chất lượng cuộc sống nói chung và mang lại hạnh phúc cho hàng triệu gia đình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1969
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,