- Communication management:
- Develop holistic approach and action plan to enhance overall SPX brand image and maintain high brand consistency across all channels (from online to offline)
- Establish clear communication strategy and execution plan for cross-functional & business projects/ initiatives such as: riders/ drivers activities, feature launching, new policy roll-out to related parties
- Create and maintain smooth communication flow among internal SPX: right information to be delivered to right persons, and at the right time
- Social Media:
- Build up strong social community to increase brand awareness for SPX on social and connect with riders/ drivers to improve their engagement/ commitment with the company
- Social seeding to mitigate seller and rider sentiment towards SPX
- Crisis Management:
- Manage overall social sentiment towards SPX and work with PR/ risk management/ legal on crisis management if needed
- Minimize noise levels & escalation on social media as well as work with PR/ ER to align key message in case of crisis handling
- Online & Offline Visibility Management:
- Manage visibilities on website & rider app, consolidate requests from different stakeholders
- Manage POSM/ Offline materials requests form stakeholders and design to maintain brand consistency
- Leadership:
- Lead, manage and grow a team in conceptualizing, executing and optimizing marketing communication projects to drive impact: Define team’s SOW, monitor and manage project performance KPIs; escalate issues with proposed solutions promptly to management, then closely monitor on mitigation implementation
- Lead a team with diverse backgrounds ; able to provide guidance and feedback to ensure for overall team’s achievement and development
- Possess solid knowledge and experience communication strategy
- Have experience in branding strategy, brand reputation protection
- Have strong connection with brands and experience in running partnership programs
- Possess experience in event planning is a plus
- Highly meticulous and good at coordination, able to work under extreme pressure
- Willing to be hands-on with strong project management and executional abilities
- Proven leadership capabilities, driven, resilient, reliable and more importantly, someone who enjoys working in a fast-paced environment
- At least 2 years of team management experience
- At least 5 years of work experience, preferably in Marketing, Project Management or other relevant experience(s)
- Excellent command of English
Công ty TNHH Khu Du Lịch Vịnh Thiên Đường (ALMA) hoạt động trong lĩnh vực du lịch nghỉ dưỡng. Chính thức ra mắt với công chúng từ năm 2013, trải qua quá trình phát triển, Công ty TNHH Khu Du Lịch Vịnh Thiên Đường – Công ty ALMA bao gồm 4 chi nhánh hoạt động tại các thành phố lớn là Hà Nội, Hồ Chí Minh và Nha Trang với tổng số hơn 500 nhân sự.
Với mong muốn mang đến cho các gia đình Việt Nam những phút giây đoàn viên hạnh phúc hằng năm, ngài Igal Ahouvi – Lãnh sự Danh dự Việt Nam tại Israel đã đầu tư xây dựng dự án Khu nghỉ dưỡng ALMA sang trọng bao gồm nhiều tiện ích cao cấp. Thông qua dự án ALMA, Công ty TNHH Khu Du Lịch Vịnh Thiên Đường là đơn vị tiên phong mang đến Việt Nam mô hình “Sở hữu Kỳ nghỉ” nơi các thế hệ gia đình có thể quây quần bên nhau và tận hưởng không gian nghỉ dưỡng đẳng cấp trong suốt nhiều năm
Sứ mệnh của chúng tôi là mang tới những kỳ nghỉ hạnh phúc trọn đời với tiêu chuẩn quốc tế cho các gia đình Việt Nam thông qua khu nghỉ dưỡng đặc biệt - ALMA.