Mô tả công việc
Supervise and coordinate unloading of inbound/outbound shipments
Maintain teamwork, productive working environment
Respond to customer’s emails and escalations for activities in a timely manner
Comply with the safety environment policy and company regulations.
Direct communicate with Customers to receive inquiries for transportation & customs
Direct communicate with relevant parties for requested information to prepare documentation for transportation and custom inquiries
Maintain good relationship with customers and subcontractors
Conduct operation in line with SOPs, work instructions
Send invoices and shipments documents to request payment from customers
Complete all necessary records and reports in a timely and accurate.
Prepare related documents for the shipment/order.
Input data accuracy and well update in system
Strictly follow safety policies and client’s requirements and regulations
Ensure that the work schedules are correctly implemented and that jobs are effectively assigned and properly completed.
Verify required inbound/outbound paperwork with drivers, ensuring that all products are properly counted.
Yêu cầu công việc
Proficiency in computer software like MS Office, typing;
Graduated with major in Economics, Logistics, Foreign trade,...
Good interpersonal and negotiation skills;
Customer oriented mindset, clear pronunciation, efficient and "can do" attitude, good team player
Good at Cambodian and Chinese.
Have experience at the same position and in Logistics company.
Quyền lợi
Social insurance contribution is 75- 80% of salary.
Salary ranges from 13- 17 million VND/month, negotiable.
Benefits for holidays, Tet, birthdays, annual health check- ups, ETC., in accordance with legal regulations.
Opportunities for learning and career advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-01 02:40:02
Lalamove là một công ty vận chuyển hàng hóa và giao nhận được ra mắt tại Việt Nam từ năm 2017. Với sứ mệnh cung cấp dịch vụ giao hàng nhanh chóng và tin cậy cho khách hàng, Lalamove mong muốn giúp họ tiết kiệm thời gian và công sức trong quá trình vận chuyển hàng hóa. Hiện tại, Lalamove Việt Nam có đội ngũ từ 25-99 nhân viên và đã thu hút được nhiều người dùng tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe của PVI Healthcare
- Khám sức khỏe toàn diện miễn phí hàng năm cho nhân viên
Các hoạt động ngoại khóa
- Happy Friday
- Monthly Team Meal
- Year-End Party
Lịch sử thành lập
- Tháng 7 năm 2017, Lalamove cung cấp dịch vụ tại 100 thành phố và có 26 triệu người dùng.
- Ngày 31 tháng 10 năm 2017, Công ty cam kết về chất lượng dịch vụ và có 1.000 tài xế tham gia vào dịch vụ giao hàng của họ.
- Ngày 1 tháng 11 năm 2017, Lalamove chính thức ra mắt dịch vụ giao hàng tại Việt Nam và đã thu hút được nhiều người dùng.
- Ngày 16 tháng 3 năm 2021, Lalamove tung ra tính năng lập lịch và thu hút được nhiều doanh nghiệp sử dụng dịch vụ giao hàng vì tính tiện lợi và nhanh chóng của nó.
- Ngày 25 tháng 8 năm 2022, Lalamove chính thức mở rộng ra tại Bangladesh.
Mission
Sứ mệnh của Lalamove tại Việt Nam là trao quyền cho các cộng đồng địa phương của chúng tôi bằng cách thực hiện giao hàng nhanh chóng và đơn giản.
Review Lalamove Việt Nam
Một trải nghiệm việc làm ổn
Một nơi lý tưởng để thực tập (gd)
Công ty rất tệ hại