Việc làm Công ty TNHH Lotte Việt Nam

Cập nhật 08/08/2024 13:02
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Lotte Việt Nam
Retail Administrator - Union Square Store
Công ty TNHH Lotte Việt Nam
44 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description

Since 1837, Tiffany & Co. has always been a company of great innovators who are constantly pushing the boundaries of what’s possible with design and influencing style. We’re proud to be trailblazers in the luxury retail world.

  • Are you passionate about supporting retail administration?
  • Do you love making a difference?


The role of Retail Administrator will provide administrative and clerical support to the Store and Store Management team. This role reports to the Store Leader and ensure all admin aspects are running smoothly.

Responsibilities

Administration Support

  • Support the Store managers with standardize store level KPI reports as directed by the Management.
  • Coordinate onboarding and training for the part-timers / seasonal to ensure smooth operations of the store, work with Ops team and HR
  • Updating weekly manpower, upload monthly Roster on time and keep track of staff’s leave / PH.
  • Main point of contact for vendors and suppliers of the stores.
  • Working closely with facilities team, such as arranging quarterly and monthly cleaning services, inspections for work done and defect.
  • Coordinate in-house training with trainers ensuring enough manpower with no disruption of store operations at all times.
  • Serves as back up to assist with stock receiving on the absence of store professional.
  • Manage operations team calendars and organize staff welfare related events and activity.
  • Record and assist in banking of cheque received to various Banks, Cash & Anti-Money Laundering report.
  • Assisting Operations in managing crew uniform.
  • Provide admin support for retail sales & Petty Cash Management and COUPA (invoices) management
  • Support Store Management T&E and travel booking (if any).
  • Incentive submission and tracking


Operations Management

  • Support the operations team in collating and analyzing stores sales data. Handle cross departments tracking reports. i.e. clientelling expenses / budget.
  • Compile weekly sales report for in-store and weekly connect meeting
  • Support SM and ASM in office administrative tasks as directed
  • Handling office administrative work, such as checking mailbox, replenishment of pantry items, managing cleaning lady etc.
  • Track staff performances and productivity such as weekly productivity reports of their YTD sales
  • Weekly update of staff’s service feedback, performances, cross-selling report, coaching/touch base
  • Support stock take process and stock count.
  • Any other ad-hoc duties assigned


Employee Engagement

  • Support incentive tracking for any retail initiatives (CAG incentive for Changi based staff)
  • Work with HR on arranging interviews for Store team (full time and part time role)
  • Be the point of contact for any employee related engagement initiatives
  • Support local staff events initiatives including F&B sourcing in store
  • Administer and support retail staff celebrations events (condolence, hosp, marriage, milestone award programme


Qualifications

  • Minimum Diploma in business administration or related field
  • 3+ years of administration support experience
  • Strong written and verbal communication in English and Vietnamese
  • Strong interpersonal skills
  • Must be able to multi-task in a fast-paced environment
  • Good MS office knowledge
  • Able to work in a team environment
  • Meticulous and detailed/ Good follow up skills
  • Convey a positive, welcoming attitude
  • Positive, ‘can do’ attitude and able to work in ambiguous environment
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Lotte Việt Nam
Công ty TNHH Lotte Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:
54 Lieu Giai, Hanoi, Vietnam

Công ty TNHH Lotte Việt Nam là một tập đoàn đa quốc gia có trụ sở chính được đặt tại Hàn Quốc và Nhật Bản. Lotte do doanh nhân người Hàn Quốc Shin Kyuk-ho thành lập lần đầu tiên vào tháng 6 năm 1948 tại Tokyo.

Lotte bao gồm hơn 100 đơn vị kinh doanh với hơn 100.000 nhân công tham gia vào các ngành công nghiệp khác nhau như sản xuất bánh kẹo, đồ uống, khách sạn, thức ăn nhanh, bán lẻ, dịch vụ tài chính, hóa chất, điện tử, công nghệ thông tin, xây dựng, xuất bản và giải trí. Hoạt động chủ yếu của Lotte được gia đình chủ tịch Shin quản lý ở Nhật Bản và Hàn Quốc với các doanh nghiệp khác tại Trung Quốc, Đông Nam Á, Ấn Độ, Hoa Kỳ, Anh, Nga, Pakistan và Ba Lan (Lotte mua lại công ty bánh kẹo lớn nhất của Ba Lan là Wedel từ Kraft Foods vào tháng 6 năm 2010). 

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium; 
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng chuyền
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • 2021: Ký kết Thỏa thuận cổ đông với đối tác Vạn Phát Hưng cho dự án Nhơn Đức (2-2) tại TPHCM, Việt Nam

  • 2021: Hợp tác chiến lược với BCG Land (Bamboo Capital Group) cho các dự án khu dân cư tại Việt Nam

  • 2020:  Kí kết Thoả thuận cổ đông với đối tác Tiến Phước cho dự án nhà ở tại Việt Nam

  • 2020: Kí kết Thoả thuận cổ đông với đối tác TTC Land cho dự án nhà ở tại Việt Nam

Mission

Lotte định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Lotte Việt Nam

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Lotte Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Lotte Việt Nam

Công ty TNHH Lotte Việt Nam

Click để đánh giá