Mô tả công việc
Examine records, gathering data, and assessing potential collaboration partners;
Increase the number of vehicles in your search for potential franchisees;
Coordination of departments to distribute consulting materials and information through various communication channels in order to attract franchisees;
Coordinate and link with departments such as: I&C Department, Human Resources, Marketing, Merchandise, Accounting, ... to ensure the timely implementation of the plan, manage arising problems and additional difficulties;
Check and evaluate the franchisor's activities monthly through sales revenue and operating expenses data;
Research, evaluate and develop the company's franchise model;
Develop development goals with policies to support Franchisee;
Develop and evaluate KPIs for each Franchise Executive;
Coaching and training the business activities of the Franchise Executive;
Report directly to Head of Franchise Department.
Yêu cầu công việc
At least 02 years of experience in Sales Franchise;
Fluent in English and Vietnamese communication;
Negotiation skill; Presentation skill; Computer abilities.
Quyền lợi được hưởng
100% salary in 2 months of probation;
Special health insurance package of GS25;
12 annual leaves/year;
Working in a dynamic and fast-growing environment with many opportunities for promotion and development.
Năm 1996, thương hiệu Gốm sứ Minh Long được thành lập bắt đầu với việc sản xuất đồ gốm mỹ nghệ xuất khẩu nước ngoài, đặc biệt là Pháp, đến năm 1997, công ty đầu tư sản xuất bộ đồ ăn bằng sứ cao cấp với thiết bị máy móc, dây chuyền sản xuất theo công nghệ hiện đại chủ yếu của Đức và Nhật
Chính sách bảo hiểm
- Thưởng BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- THưởng hiệu quả công việc
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
- Trò chơi
Lịch sử thành lập
- Năm 1996, Minh Long được cấp giấy phép xuất khẩu, cho phép xuất khẩu đồ gốm mỹ nghệ đi các quốc gia khác.
- Trong vòng 5 năm, Minh Long hoạt động chủ yếu xuất khẩu đồ gốm mỹ nghệ sang các nước Châu Âu, đặc biệt là nước Pháp cho đến năm 1998, khi Minh Long chuyển đổi hướng kinh doanh và tập trung vào thị trường nội địa.
Mission
Trong quá trình phát triển, với bàn tay tài hoa của chính ông Lý Ngọc Minh, công ty đã tạo ra những sản phẩm độc đáo, mang nhiều nét văn hóa đặc trưng của vùng đất Bình Dương nói riêng và đất nước, con người Việt Nam nói chung. Chính quyền địa phương mong muốn công ty tiếp tục phát triển không ngừng, tạo thêm nhiều lao động việc làm cho địa phương, giữ vững và phát triển rực rỡ ngành nghề gốm sứ truyền thống của tỉnh