Việc làm NINJA VAN

Cập nhật 16/10/2024 20:38
Tìm thấy 11 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS
[Vinpearl Phú Quốc] Hotel Ambassador (CV Chăm sóc KH Cao cấp)
NINJA VAN 4.0★
17 đánh giá 285 việc làm 14 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 20 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/09/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

A. Major roles in operations:

1. Preparations for serving VIP Guests.

- Prepare, store and clean tools and equipment according to the job requirements;

- Set up banquets, equipment, tools and instruments, as well as to tend to other meeting-related requests from the VIP Guests, in accordance with the processes and service standards;

- Serve VIP guests during meetings, banquets... by the standards of service excellence;

- Keep meeting rooms and areas under management of the department clean and tidy when there are no events taking place;

- Check and ensure all equipment is fully functional and all amenities are at sufficient quantity, of good quality and are ready to serve the Guests;

- Deliver the most excellent services to the Guests with exemplary attitudes, quality and speed;

- Receive requests from the Guests and report back to Restaurant Managers.

2. Take care of VIP Guests.

- Assist in reception and collaborate in processing guest requests such as changing rooms, generating key cards, receiving visitors, reserve meeting rooms, serving at banquets and providing room service, as well as guiding them in sightseeing.

- Collaborate with others to process requests from VIP Guests before, during and after their stay via phone or through other points of contact.

4. Upsale products of hotel.

5. Shared tasks of the department.

- Ensure compliance with VinGroup's general service standards and the specific standards of the property. Propose solutions for improving disadvantages. Always serve the Guests by the standards of service excellence while maintaining consistency with the prescribed processes and regulations.

- Take on duties within specified areas as required by your responsibilities and the job position. Collaborate with other related departments for work coordination.

- Host or participate in meetings on daily operations.

- Perform tasks assigned by the upper management regarding collaboration with other departments to deliver the best service quality.

4. Other tasks

- Perform other duties as directed by the upper management.

- Always strictly follow the general regulations of the system.

B. System administration and internal operations:

1. Planning

- Implement approved action plans and conduct reports as required.

2. Human Resources

- Implement training plans to enhance skills and learn about the standards, regulations and processes deployed by the department.

3. Regulations & Charters

- Comply with the of Regulations & Charters, Standards of Services and Brand of the Company, along with the Processes and Guidelines at work.

4. Risk Management

- Be aware in detecting and promptly report risks at work and propose solutions to the upper management.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive income and benefits
  • Living allowance 2,600,000 VND/month
  • Grandworld voucher up to 1,000,000 VND/month
  • Support transportation fee (to get the job and visiting home yearly)
  • 13th salary month bonus, Year-end bonus, Working performance bonus
  • Insurance according to regulations, and health care insurance of Vingroup
  • Discount for internal services: Vinmec, Vinfast, Vinschool...
  • Opportunity to be trained and promoted in a professional working environment

Yêu cầu công việc

  • Education: High school diploma or higher
  • Experience: Hospitality experiences; F&B or FO Knowledge is a plus
  • Skills: Effective communication skills; Professional and friendly hospitality skills; Upselling skills
  • Appearance: Friendly, Height: 1m60 or higher for female/1m70 or higher for male
  • Studying/Working experience in international environment is a plus

Yêu cầu hồ sơ

Liên hệ: Mr Duc 0347585818
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
117/2D1 Hồ Văn Long

Có mặt tại thị trường Việt Nam từ tháng 10/2016 và chính thức công bố gia nhập vào năm 2018, Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS hiện vận chuyển hơn 300.000 đơn hàng mỗi ngày và là đối tác vận chuyển chính thức của các sàn thương mại điện tử nổi tiếng như Lazada, Shopee, Tiki. Ninja Van Việt Nam có mặt trên 63 tỉnh/thành phố và cung cấp các dịch vụ vận tải đa dạng.

Được hơn 600.000 khách hàng khắp Đông Nam Á tin tưởng. Cho dù bạn là một nền tảng thương mại điện tử lớn, một cửa hàng địa phương hay chỉ là một người bán bình thường - chúng tôi sẽ giao hàng cho bạn một cách vui vẻ. Tin tưởng chúng tôi với cả giao hàng trong nước và quốc tế.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
  • Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
  • Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
  • Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Teambuilding
  •  Dã ngoại
  •  Thể thao và các sự kiện giải trí
  • Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
  • Du lịch công ty hàng năm

Lịch sử thành lập

  • Năm 2016, Công ty Ninja Van Việt Nam được thành lập 
  • Năm 2017, được vinh danh trong top 50 công ty mới nổi của công ty kinh doanh công nghệ Deloitte
  • Năm 2018, được bình chọn là “Công ty vận chuyển hàng đầu” tại giải thưởng Southeast Asia eCommerce
  • Năm 2019, đạt được chứng nhận ISO 27001 về bảo mật thông tin và chứng chủ ISO 9001 về quản lý chất lượng cao 
  • Năm 2022, đạt doanh thu 187 triệu USD và tăng trưởng 83%

Mission

  • Kết nối Đông Nam Á với thế giới, gửi trọn niềm vui trong từng gói hàng

Review NINJA VAN

4.0
17 review

Những nghề phổ biến tại NINJA VAN

Bạn làm việc tại NINJA VAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NINJA VAN

NINJA VAN

Click để đánh giá