Việc làm NINJA VAN

Tìm thấy 57 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS
HCM - Aftersales Operation Leader
NINJA VAN
4.0
17 đánh giá 239 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 8
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 8
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 24/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh, Bình Dương
Mô tả Công việc
Job Summary:
The Aftersales Operation Leader oversees after-sales service activities, customer relationships, and administrative tasks. This role ensures efficient service delivery, manages work orders, ensures customer satisfaction, and maintains effective administrative processes.
Key Responsibilities:
Assign and prioritize work orders to technicians, monitor service tasks, and maintain detailed service records using our CRM system.
Ensure technicians have necessary spare parts and tools, provide guidance and support, and assist in their training and development.
Serve as the primary point of contact for after-sales service issues, build and maintain strong customer relationships, and coordinate with other departments to address customer needs.
Analyze customer data to identify improvement opportunities, organize regular meetings with customers, and propose service improvements.
Manage administrative tasks related to service and customer management, support reporting, planning, and organizing meetings, and generate regular reports on service activities and customer feedback.
Document and update service procedures and manuals, and identify opportunities for process improvements.
Working place: Group 4, Hoa Lan 1 Quarter, Thuan Giao Ward, Thuan An City, Binh Duong Province
Assign and prioritize work orders to technicians, monitor service tasks, and maintain detailed service records using our CRM system.
Ensure technicians have necessary spare parts and tools, provide guidance and support, and assist in their training and development.
Serve as the primary point of contact for after-sales service issues, build and maintain strong customer relationships, and coordinate with other departments to address customer needs.
Analyze customer data to identify improvement opportunities, organize regular meetings with customers, and propose service improvements.
Manage administrative tasks related to service and customer management, support reporting, planning, and organizing meetings, and generate regular reports on service activities and customer feedback.
Document and update service procedures and manuals, and identify opportunities for process improvements.Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
Bachelor's degree in Engineering, Technical Management, or a related field.
Minimum of 5 years of experience in after-sales service or technical support, preferably in the generator or related industry.
Experience in a supervisory or leadership role is a plus.
Excellent organizational and coordination skills.
Effective communication and interpersonal skills.
Proficiency in using service management software and tools.
Ability to troubleshoot and resolve technical issues.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
117/2D1 Hồ Văn Long

Có mặt tại thị trường Việt Nam từ tháng 10/2016 và chính thức công bố gia nhập vào năm 2018, Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS hiện vận chuyển hơn 300.000 đơn hàng mỗi ngày và là đối tác vận chuyển chính thức của các sàn thương mại điện tử nổi tiếng như Lazada, Shopee, Tiki. Ninja Van Việt Nam có mặt trên 63 tỉnh/thành phố và cung cấp các dịch vụ vận tải đa dạng.

Được hơn 600.000 khách hàng khắp Đông Nam Á tin tưởng. Cho dù bạn là một nền tảng thương mại điện tử lớn, một cửa hàng địa phương hay chỉ là một người bán bình thường - chúng tôi sẽ giao hàng cho bạn một cách vui vẻ. Tin tưởng chúng tôi với cả giao hàng trong nước và quốc tế.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
  • Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
  • Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
  • Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Teambuilding
  •  Dã ngoại
  •  Thể thao và các sự kiện giải trí
  • Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
  • Du lịch công ty hàng năm

Lịch sử thành lập

  • Năm 2016, Công ty Ninja Van Việt Nam được thành lập 
  • Năm 2017, được vinh danh trong top 50 công ty mới nổi của công ty kinh doanh công nghệ Deloitte
  • Năm 2018, được bình chọn là “Công ty vận chuyển hàng đầu” tại giải thưởng Southeast Asia eCommerce
  • Năm 2019, đạt được chứng nhận ISO 27001 về bảo mật thông tin và chứng chủ ISO 9001 về quản lý chất lượng cao 
  • Năm 2022, đạt doanh thu 187 triệu USD và tăng trưởng 83%

Mission

  • Kết nối Đông Nam Á với thế giới, gửi trọn niềm vui trong từng gói hàng

Những nghề phổ biến tại NINJA VAN

Bạn làm việc tại NINJA VAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NINJA VAN

NINJA VAN

Click để đánh giá