Việc làm NINJA VAN

Cập nhật 16/10/2024 20:38
Tìm thấy 11 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS
Residences Liaison (Supervisor Level)
NINJA VAN 4.0★
17 đánh giá 285 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 12/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

  • Provide administrative support for Director of Residences and/or Residence Managers. Document and communicate all requests/complaints to the Director of Residences/Residences Manager. 
  • Serve as primary point-of-contact for all Residence owners. Generate and implement newsletters and marketing programs. Attend Board of Directors meetings and put sign in sheet and all pertinent documents in place for the meeting. Prepare Owners’ Manual and schedule the welcome meeting with the Director of Residences. Maintain Owners’ files to The Ritz-Carlton standards. Maintain accuracy of all legal state statutes and governing documents. Check that meeting notices and agendas are in place and posted on time. Maintain the Board binders. Assist with the Residence owners engagement survey. Notify Residence owners of matters regarding the Association. Maintain a Task Calendar and the operations plan. Collect the maintenance dues and implement in the system. Assist other employees to maintain proper coverage and prompt Residence owners and guest service. Participate in meetings regarding Quality Assurance audit and Operational Excellence. Coordinate Residence owners’ requests regarding move-in/out, vendors, decorators, realtors, etc., including all requirements (e.g. signed service agreement, liability waivers, detailed work order, proof of insurance, certifications, etc.). Prepare letters, memos, and other documents using word processing, spreadsheet, database, or presentation software. Take and distribute meeting minutes to appropriate individuals.
  •  Create and maintain computer- and paper-based filing and organization systems for records, reports, documents, etc. Enter and retrieve information contained in computer databases using a keyboard, mouse, or trackball to update records, files, payroll, and answer inquiries. Operate standard office equipment other than computers such as telephone, typewriter, fax, photocopier, calculator, and electronic peripherals.
  • Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearances are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette. Welcome and acknowledge all Residence owners and guests according to company standards, anticipate and address service needs, assist individuals with disabilities, and thank Residence owners and guests with genuine appreciation. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested.

Quyền lợi được hưởng

Competitive Salary and Benefits as Marriott International Standards

Learning and Career development

"TakeCare" and professional working environment

Yêu cầu công việc

2 to 4-year degree in Admin/ Hospitality or other related professional

At least 2 years of related work experience (Preferred candidate with a Front Office background).

Yêu cầu hồ sơ

Resume
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
117/2D1 Hồ Văn Long

Có mặt tại thị trường Việt Nam từ tháng 10/2016 và chính thức công bố gia nhập vào năm 2018, Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS hiện vận chuyển hơn 300.000 đơn hàng mỗi ngày và là đối tác vận chuyển chính thức của các sàn thương mại điện tử nổi tiếng như Lazada, Shopee, Tiki. Ninja Van Việt Nam có mặt trên 63 tỉnh/thành phố và cung cấp các dịch vụ vận tải đa dạng.

Được hơn 600.000 khách hàng khắp Đông Nam Á tin tưởng. Cho dù bạn là một nền tảng thương mại điện tử lớn, một cửa hàng địa phương hay chỉ là một người bán bình thường - chúng tôi sẽ giao hàng cho bạn một cách vui vẻ. Tin tưởng chúng tôi với cả giao hàng trong nước và quốc tế.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
  • Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
  • Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
  • Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Teambuilding
  •  Dã ngoại
  •  Thể thao và các sự kiện giải trí
  • Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
  • Du lịch công ty hàng năm

Lịch sử thành lập

  • Năm 2016, Công ty Ninja Van Việt Nam được thành lập 
  • Năm 2017, được vinh danh trong top 50 công ty mới nổi của công ty kinh doanh công nghệ Deloitte
  • Năm 2018, được bình chọn là “Công ty vận chuyển hàng đầu” tại giải thưởng Southeast Asia eCommerce
  • Năm 2019, đạt được chứng nhận ISO 27001 về bảo mật thông tin và chứng chủ ISO 9001 về quản lý chất lượng cao 
  • Năm 2022, đạt doanh thu 187 triệu USD và tăng trưởng 83%

Mission

  • Kết nối Đông Nam Á với thế giới, gửi trọn niềm vui trong từng gói hàng

Review NINJA VAN

4.0
17 review

Những nghề phổ biến tại NINJA VAN

Bạn làm việc tại NINJA VAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NINJA VAN

NINJA VAN

Click để đánh giá