Mô tả công việc
Supervise and coordinate unloading of inbound/outbound shipments
Maintain teamwork, productive working environment
Respond to customer’s emails and escalations for activities in a timely manner
Comply with the safety environment policy and company regulations.
Direct communicate with Customers to receive inquiries for transportation & customs
Direct communicate with relevant parties for requested information to prepare documentation for transportation and custom inquiries
Maintain good relationship with customers and subcontractors
Conduct operation in line with SOPs, work instructions
Send invoices and shipments documents to request payment from customers
Complete all necessary records and reports in a timely and accurate.
Prepare related documents for the shipment/order.
Input data accuracy and well update in system
Strictly follow safety policies and client’s requirements and regulations
Ensure that the work schedules are correctly implemented and that jobs are effectively assigned and properly completed.
Verify required inbound/outbound paperwork with drivers, ensuring that all products are properly counted.
Yêu cầu công việc
Proficiency in computer software like MS Office, typing;
Graduated with major in Economics, Logistics, Foreign trade,...
Good interpersonal and negotiation skills;
Customer oriented mindset, clear pronunciation, efficient and "can do" attitude, good team player
Good at Cambodian and Chinese.
Have experience at the same position and in Logistics company.
Quyền lợi
Social insurance contribution is 75- 80% of salary.
Salary ranges from 13- 17 million VND/month, negotiable.
Benefits for holidays, Tet, birthdays, annual health check- ups, ETC., in accordance with legal regulations.
Opportunities for learning and career advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-01 02:40:02
Có mặt tại thị trường Việt Nam từ tháng 10/2016 và chính thức công bố gia nhập vào năm 2018, Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS hiện vận chuyển hơn 300.000 đơn hàng mỗi ngày và là đối tác vận chuyển chính thức của các sàn thương mại điện tử nổi tiếng như Lazada, Shopee, Tiki. Ninja Van Việt Nam có mặt trên 63 tỉnh/thành phố và cung cấp các dịch vụ vận tải đa dạng.
Được hơn 600.000 khách hàng khắp Đông Nam Á tin tưởng. Cho dù bạn là một nền tảng thương mại điện tử lớn, một cửa hàng địa phương hay chỉ là một người bán bình thường - chúng tôi sẽ giao hàng cho bạn một cách vui vẻ. Tin tưởng chúng tôi với cả giao hàng trong nước và quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
- Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
- Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
- Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding
- Dã ngoại
- Thể thao và các sự kiện giải trí
- Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty Ninja Van Việt Nam được thành lập
- Năm 2017, được vinh danh trong top 50 công ty mới nổi của công ty kinh doanh công nghệ Deloitte
- Năm 2018, được bình chọn là “Công ty vận chuyển hàng đầu” tại giải thưởng Southeast Asia eCommerce
- Năm 2019, đạt được chứng nhận ISO 27001 về bảo mật thông tin và chứng chủ ISO 9001 về quản lý chất lượng cao
- Năm 2022, đạt doanh thu 187 triệu USD và tăng trưởng 83%
Mission
- Kết nối Đông Nam Á với thế giới, gửi trọn niềm vui trong từng gói hàng
Review NINJA VAN
Tôi rất thích thời gian ở đó nhưng không lý tưởng để ở lại quá lâu
Môi trường mở và thoải mái
Hoàn toàn không có OT. Mức lương tốt.