Mô tả công việc
- Check-in and check-out procedures: Greet guests, verify identification and credit card information, issue room keys, and provide information about the hotel and its amenities.
- Guest assistance and problem resolution: Resolve customer inquiries and complaints in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
- Guest information and promotion: Provide guests with information about hotel services and amenities, as well as current promotions and events.
- Front desk area maintenance: Ensure that the front desk area, work areas, and equipment are clean and well-maintained.
- Guest requests and inquiries: Respond to guest requests and inquiries in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
- Check-in and check-out records: Maintain accurate records of guest check-ins and check-outs, and report any discrepancies to management.
- Guest complaints and concerns: Report any guest complaints or concerns to management immediately.
- Staff scheduling: Schedule and assign staff to ensure efficient operation of the front desk.
- Staff training: Train new and existing staff on front desk procedures and policies.
- Creating a positive work environment: Promote a positive and supportive work environment where employee feedback is valued.
- End-of-shift reports: Review end-of-shift reports to ensure that all transactions are accurate and in compliance with hotel policies.
- Cash and credit card handling: Ensure that all cash and credit card transactions are handled in accordance with hotel policies.
- Lead team in achieving review KPIs: Work with the team to develop and implement strategies to improve guest satisfaction and reviews.
- Ensure that all Guests are checked in & out according to the Framework given.
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary
- Annual leave: 12 days
- Competitive salary and bonus packages based on work results
- Opportunity to build a capable and inspired workforce for new hospitality
- Participating in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to state regulations
- Evaluation based purely on capacity and rapid growth opportunities
Yêu cầu công việc
- 2 years of experience as a Guest Service Agent is required
- Effective communication in both Vietnamese & English, 3rd language is a plus.
- Team management, planning, and reporting skills
- Experienced in leading and managing teams of 8-10 people
- Good communication and guest handling skills
- Hardworking, honest, careful, enthusiastic, and a good team supporter
- Good negotiation and persuasion skills; adept at handling complaints
- Proficient in computer skills
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Nội Thất Tùy Chỉnh Phúc Mỹ Gia là công ty sản xuất và thương mại tại thị trường Việt Nam với nhà máy sản xuất là công ty mẹ Sanyang Việt Nam Furniture – là một trong những doanh nghiệp sản xuất và kinh doanh các sản phẩm nội thất gỗ công nghiệp có quy mô hàng đầu tại Việt Nam. Tổng 3 nhà máy sản xuất với tổng diện tích 82.000m2 và nguồn lao động lên đến gần 3000 người. Công ty trải qua nhiều năm kinh nghiệm hoạt động, từ thị trường trong nước đến quốc tế. Mỗi năm, những sản phẩm nội thất của công ty đã xuất khẩu hàng chục ngàn container sang thị trường Bắc Mỹ và Thế giới với đầy đủ các tiêu chuẩn chất lượng. Các sản phẩm của chúng tôi bao gồm:
Thiết kế nội thất & thi công riêng với vật liệu mới riêng biệt tại thị trường Việt Nam: Tủ bếp, tủ quần áo, tủ rượu, kệ tivi, tủ lavabo,....
Nội thất nhập khẩu cao cấp: Sofa, giường ngủ, bàn ăn,...