Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Develop and maintain partnership relationships supporting Division's strategy
- Develop ideas and sales plan via digital partnership channel which well support achieving growth & profitability target
- Monitor competitors' activities and assess their impact on the organization's business strategy
- Monitor and manage business partnership projects from initiation to completion
- Ensure projects are implemented on schedule, within budget, and achieve set objectives
- Ensure the achievement of sales target, quality of credit portfolio and profitability as assigned KPIs
- Collect, analyze data, and prepare reports on the progress and outcomes of projects.
- Evaluate the effectiveness of partnership projects and propose improvement measures
- Participate in cross-departmental meetings to discuss and resolve issues related to business partnerships
- Collaborate with relevant departments in Digital Sales Devision and/or others Devisions in order to define the KPIs and handover successfully launched partners/ projects to Digital Sales Channel and Campaign Management Center for producing the sales volume
- Follow up and provide excellent customer services to existing partners, continuously looking for new cooperation opportunities with existing partners.
- Organize and participate in regular meetings to discuss project progress and resolve arising issues.
- Perform other missions and duties as per requested by competent Authorities.
Yêu Cầu Công Việc
Professional skills
- At least 3 years of experience in business partnership development, preferably in the digital technology or consumer finance sector
- Deep understanding of products and services of the Consumer Finance and Banking Sector.
- In-depth knowledge and experience using various digital marketing platforms and tools;
- Proven track record of effective budget planning and management;
- Experience interpreting analytics reports and producing actionable insights;
- Experience working with and building consensus across cross-departmental teams;
- Proven results in effective campaign management and implementation leading to achieving the target
- Technical knowledge: knowledge in Software development; Coding and designing; Product development architecture; Scrum and Agile development methodologies; User experience principles; Product backlog management
- English: Fluent in Listenning - Speaking - Reading - Writing
Soft skills
- Excellence in Communication skills
- Good in Project management skill
- Teamwork and cross-departmental collaboration skills
- Competitor intelligence skills
- Good in Problem solving
REASONS TO JOIN SHBFINANCE:
A professional, open working environment that emphasizes 5 core values: “Smart – Honest – Brave – Friendly – Cooperation”:
- Working hours: Monday to Friday, with a 1.5-hour lunch break.
- Friendly and open-minded colleagues who value individual development.
- Spacious open office with all necessary equipment provided for work.
Special attention to employees:
- Competitive compensation package with regular salary increases. Total income can reach up to 14 months' salary per year.
- Lunch allowance of up to 1,200,000 VND/month.
- Exclusive healthcare benefits with comprehensive SHB FC Care insurance.
- Annual health check-ups at top hospitals in Vietnam, along with social insurance benefits as per state regulations.
- Annual company trips and team-building activities.
Focused on supporting personal development:
- Guidance, companionship, and career development support from experienced, talented managers.
- Opportunities to participate in major projects, leading in the consumer finance sector.
- Support for learning activities, knowledge exchange, and cultural interaction (Training, Seminars, ETC.).
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Phát Triển AROMA – Tổ chức tiên phong và duy nhất chuyên sâu về đào tạo Tiếng Anh Cho Người Đi Làm & Doanh Nghiệp tại Việt Nam.
Hơn 10 năm kinh nghiệm, hợp tác với hơn 700 doanh nghiệp và tổ chức tên tuổi, đào tạo và nâng cao trình độ tiếng Anh cho 20.000 người đi làm.
Chương trình đào tạo: đúc kết từ thực tế công việc, vừa học vừa thực hành thông qua các tình huống làm việc hàng ngày.
Đối tượng học viên: các lớp học chỉ bao gồm người đi làm, không nhận học sinh, sinh viên để tạo môi trường học tập đồng nhất, cởi mở và tạo cơ hội mở rộng mối quan hệ.
Dịch vụ chăm sóc học viên: được chuyên biệt hóa với tiêu chuẩn cao, phục vụ riêng cho đối tượng người đi làm bận rộn, có nhu cầu và đòi hỏi cao trong việc học Tiếng Anh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2009: Thành lập Công Ty TNHH Phát Triển AROMA
Mission
“Kỹ năng có thể đào tạo, bằng cấp chỉ là vật trưng bày, kinh nghiệm có thể dần tích lũy. Ở AROMA chúng tôi kiếm tìm những thành viên có “hạt giống tốt”, bản lĩnh, ham muốn chinh phục thử thách và phát triển bản thân, sẵn sàng cháy hết mình cho công việc.”