Phúc lợi
- Laptop
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
WHAT YOU’LL BE DOING
1. Communication channel:
- Follow-up training calendar, welcome new hire.
- Be able to communicate with stakeholders, employees, managers, team leaders effectively, both oral and written, with proper spelling, grammar and punctuation.
- Take up additional responsibilities in the team Qualifications.
2. Training services:
- Support L&OD specialist and implement the administrative tasks involving contact with customers, negotiate to have any comment on training fields.
- Support L&OD team to facilitate Orientation training program, in-house training; to design online self-learning programs, online game, training activities; to translate material, prepare presentation for Newsletter.
- Collect training supplier, training course data as required.
- Follow up OBP assessment report.
- Schedule meeting with stakeholder, supplier.
- Be able to manage workload effectively including planning, organizing, prioritizing and training deadlines.
3. Admin support:
- Collaborate with Admin Training supplier to follow up the training course, participants, attendance.
- Prepare Gift, thank you letter for Trainers, stationery for the training activities.
4. Reporting:
- Prepare reports and dashboards related to L&OD.
Yêu Cầu Công Việc
DESIRED SKILLS AND EXPERIENCE
If you can do everything listed above, you’ve got what it takes. Perhaps some of the following would be helpful too:
- 4th - year students (fresh graduate are also welcome) majoring in Business Administration, Human resource, English Pedagogy, ...
- English skill: Certificate equivalent to TOEIC 700.
- Proficient in MS Office (Word, Excel, Outlook, and PowerPoint), especially Excel.
- Proficient in designing presentations using PowerPoint and Canva.
- Competent written and verbal communication, accountability and dependability are a must.
- Integrity, responsibility, commitment, dependability.
- Pleasant, teamwork, proactive, responsive, ability to deal with multi-tasks and retail attention.
HERE IS WHAT WE OFFER
- Attractive internship allowance + Parking free.
- Opportunity to work in learning projects, activities and being a part of innovation team contributing initiative ideas to the hi-tech world.
- The internship provides training and development plan depending on the HR function.
- Engage in our diverse training programs which surely help strengthen both your personal and professional skills.
- 1 day of paid leave per month.
- Friendly, quality, and result-oriented working environment.
- Modern working conditions and entertainment facilities at the office with tea, and coffee all the time.
- Compliance fully with Vietnam Labor Code.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Phát Triển AROMA – Tổ chức tiên phong và duy nhất chuyên sâu về đào tạo Tiếng Anh Cho Người Đi Làm & Doanh Nghiệp tại Việt Nam.
Hơn 10 năm kinh nghiệm, hợp tác với hơn 700 doanh nghiệp và tổ chức tên tuổi, đào tạo và nâng cao trình độ tiếng Anh cho 20.000 người đi làm.
Chương trình đào tạo: đúc kết từ thực tế công việc, vừa học vừa thực hành thông qua các tình huống làm việc hàng ngày.
Đối tượng học viên: các lớp học chỉ bao gồm người đi làm, không nhận học sinh, sinh viên để tạo môi trường học tập đồng nhất, cởi mở và tạo cơ hội mở rộng mối quan hệ.
Dịch vụ chăm sóc học viên: được chuyên biệt hóa với tiêu chuẩn cao, phục vụ riêng cho đối tượng người đi làm bận rộn, có nhu cầu và đòi hỏi cao trong việc học Tiếng Anh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2009: Thành lập Công Ty TNHH Phát Triển AROMA
Mission
“Kỹ năng có thể đào tạo, bằng cấp chỉ là vật trưng bày, kinh nghiệm có thể dần tích lũy. Ở AROMA chúng tôi kiếm tìm những thành viên có “hạt giống tốt”, bản lĩnh, ham muốn chinh phục thử thách và phát triển bản thân, sẵn sàng cháy hết mình cho công việc.”