Việc làm Aroma

Cập nhật 30/09/2024 09:14
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH phát triển Aroma
Deputy Branch Manager of Business - Ha Noi Branch
Aroma
114 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Phó Giám đốc
Ngày đăng tuyển: 26/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. Building and implementing plans

- Setting up, implementing, and monitoring the execution of the operation and expense plan for the unit per year/ in each period as assigned.

- Proposing and implementing solutions to enhance operational efficiency and risk control for the unit.

2. Managing and executing operations of the unit as assigned

- Managing the service delivery to corporate and individual customers: seeking and introducing IVB’s products to customers; Receiving loan / credit granting requests from customers; Appraising credit granting/ disbursement proposals according to regulations; Monitoring and supervising the capital utilization status after loan disbursement

- Managing marketing organization and consulting transactions to customers: capital mobilization product, account management, payment services, card services, ATM, POS, remittance payments for customers, digital banking, foreign exchange activities,... and other service. Promoting and managing business for IVB’s customer segments:

+ Implementing programs to boost sales of IVB’s products and services.

+ Implementing sales promotion program for the sales team.

+ Developing and managing cooperative relationships with partners.

- Managing business activities for customer segments:

+ Managing, monitoring the implementation of business plans for customer segments at the unit.

+ Performing customer management, evaluation, and classification.

- Ensuring the quality and efficiency of business activities, compliance with relevant regulations and processes:

+ Credit granting:

- Proposing/ managing the credit granting to ensure efficiency and compliance with regulations.

- Timely detecting and preventing risks and fraud in credit files of customers.

- Coordinating with relevant units in handling problematic debt recovery/ overdue loan of customers at the unit.

+ Other products and services: marketing, customer management, customer care according to regulations.

- Building, protecting the reputation, and developing the brand image of IVB with customers, partners, and relevant agencies.

3. Human resources management

- Participating in selecting and training employees, building and developing a successor human resources team.

- Assigning tasks, setting targets, guiding, and evaluating the working performance for employees.

- Proposing personnel arrangement suitable with their capabilities.

- Organizing, managing, coordinating to implement other general administration and human resources tasks for all employees of the Unit within the scope of authorization.

4. Others

- Periodically/ ad-hoc reporting as required.

- Performing other tasks as assigned by Branch manager/ BOEs.

Yêu Cầu Công Việc

1.   Knowledge, professional experience

- Graduated from University or above in Economics, Finance, Banking, Business Administration, or related fields.

- Legal knowledge related to banking operations, compliance control and anti-money laundering according to the Bank’s regulations.

- Knowledge of credit risk management and other operational risks, finance analysis, credit/ assets appraisal.

- Knowledge of IVB’s products and services.

- Minimum of 05 years’ experience in credit institutions with at least 02 years in equivalent management positions.

2.   Skills

- Leadership and negotiation  skills

- Problem solving and decision-making skills

- Business strategic management skills

- Sales, market and customer development skills

3.   Other requirements

- English: at least from TOEIC 600.

- Male is preferable

- Matching with regulatory criteria for prevention of money laundering, terrorist financing, and financing of proliferation financing of weapons of mass destruction.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
88 Hai Bà Trưng

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nam
  • Độ tuổi: 35 - 44
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 15A, Ngõ 136 Đường Trung Liệt, phường Trung Liệt, quận Đống Đa, Hà Nội

Công ty TNHH Phát Triển AROMA – Tổ chức tiên phong và duy nhất chuyên sâu về đào tạo Tiếng Anh Cho Người Đi Làm & Doanh Nghiệp tại Việt Nam.

Hơn 10 năm kinh nghiệm, hợp tác với hơn 700 doanh nghiệp và tổ chức tên tuổi, đào tạo và nâng cao trình độ tiếng Anh cho 20.000 người đi làm.

Chương trình đào tạo: đúc kết từ thực tế công việc, vừa học vừa thực hành thông qua các tình huống làm việc hàng ngày.

Đối tượng học viên: các lớp học chỉ bao gồm người đi làm, không nhận học sinh, sinh viên để tạo môi trường học tập đồng nhất, cởi mở và tạo cơ hội mở rộng mối quan hệ.

Dịch vụ chăm sóc học viên: được chuyên biệt hóa với tiêu chuẩn cao, phục vụ riêng cho đối tượng người đi làm bận rộn, có nhu cầu và đòi hỏi cao trong việc học Tiếng Anh.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 2009: Thành lập Công Ty TNHH Phát Triển AROMA

Mission

“Kỹ năng có thể đào tạo, bằng cấp chỉ là vật trưng bày, kinh nghiệm có thể dần tích lũy. Ở AROMA chúng tôi kiếm tìm những thành viên có “hạt giống tốt”, bản lĩnh, ham muốn chinh phục thử thách và phát triển bản thân, sẵn sàng cháy hết mình cho công việc.”

Những nghề phổ biến tại Aroma

Bạn làm việc tại Aroma? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Aroma

Aroma

Click để đánh giá