Mô tả công việc
United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values - Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About the Department
The Technology and Operations function is comprised of five teams of specialists with distinct capabilities: business partnership, technology, operations, risk governance and planning support and services. We work closely together to harness the power of technology to support our physical and digital banking services and operations. This includes developing, centralising and standardising technology systems as well as banking operations in Singapore and overseas branches.
Responsibilities
• Reports to the Team Leader / Supervisor.
• Attend to inbound and outbound telephone calls/contacts/correspondence in accordance with standard operating procedures.
• Provide information on services offered by the bank to enhance customer relationships.
• Identify and maximize sales opportunities, where applicable, to all customers.
• Provide professional, friendly, and high-quality customer service & sales for each point of contact with the customer.
• Identify and respond to customer needs accordingly.
• Manage challenging customers professionally and provide after sales service, where applicable.
• Able to consistently communicate in a positive and enthusiastic manner, while handling customer complaints in an assertive manner.
• Use call/contact control techniques to provide efficient, high-quality interactions with customers.
• Maintain detailed records of client interaction to improve quality of information available.
• To provide optimum service to all customers by answering inquiries and resolving complaints effectively with the aim of projecting a professional image.
• Update and perform on-line maintenance on system terminals as per customers' requests.
• Ensure effective and timely follow-up as promised to customers.
• Process financial entries and adjustment on customers' accounts if necessary.
Yêu cầu công việc
• Holds at least Diploma or Degree in any field.
• Previous experience in a call center would be an added advantage.
• Should have excellent interpersonal and communication skills with good command of written and spoken Vietnamese and English.
• Strong in customer service skills. A team player with commitment and initiative, service oriented, able to work under pressure, matured, motivated, meticulous, and analytical and able to multi-task.
• Good understanding of the bank's customers, product, and services.
• Working knowledge of specialized products, systems, and services.
• Knowledge of Internet, Microsoft Office including email, MS Excel, MS Word, and fax.
• High level of listening and comprehension skills. Able to probe for required information from customer.
• Assertive and able to manage in situations where there may be limited information.
Be a part of UOB Family
Apply now and make a difference.
Quyền lợi được hưởng
Performance Bonus, Annual Salary Review
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare Insurance Policy
Annual Health Check-Up Program
Được thành lập ngày 19/05/1993, là liên doanh giữa Công ty TNHH Một Thành Viên Phát Triển Công Nghiệp Tân Thuận (IPC – Việt Nam, tên cũ là công ty Phát Triển Công Nghiệp Tân Thuận) và Công ty Phú Mỹ Hưng Asia Holdings (tên cũ là tập đoàn CT&D – Đài Loan). Trong bối cảnh toàn cầu hoá và hội nhập kinh tế quốc tế ngày càng sâu rộng, vai trò của TP.HCM là một thành phố đa cực, đa trung tâm và đa chức năng. Nhu cầu tất yếu đã đặt ra những định hướng phát triển mới cho thành phố: mở rộng giới hạn địa hình cũng như tính chất, quy mô của các loại hình kinh tế. Sự hình thành khu đô thị Phú Mỹ Hưng chính là lời giải. Đây cũng là bước đầu trong chương trình mở rộng TP.HCM về hướng Nam, tiến ra biển Đông theo xu thế của các đại đô thị lớn trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
- Được đóng bảo hiểm sức khỏe
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động thể thao, các trò chơi ngoài trời
- Du lịch hàng năm theo chế độ 2 năm/ lần
- Tổ chức hoạt động, sự kiện vào các ngày Lễ tết, hội, trung thu…
Lịch sử thành lập
- Từ 1993 - 2000, Tổ chức cuộc thi Quy hoạch đô thị quy mô quốc tế và chọn được 3 nhà quy hoạch chính. Tập trung phát triển hạ tầng kỹ thuật theo tiêu chí 1 Bằng – 4 Thông: Thông Điện – Thông Nước – Thông Giao Thông – Thông Viễn Thông. Xây dựng nhiều công trình cầu – đường – trường thiết yếu: đại lộ Nguyễn Văn Linh giai đoạn 1, trường Quốc tế Nam Sài Gòn SSIS, trường Nam Sài Gòn…
- Từ 2000 – 2008, nhiều công trình tiện ích được xây dựng và đi vào hoạt động như Trung tâm thương mại Crescent Mall, hồ Bán Nguyệt, cầu Ánh Sao, Bệnh viện FV, Trung tâm hội chợ và triển lãm Sài Gòn (SECC), công viên Cảnh Đồi, công viên Nam Viên…
- Tháng 5/2002, Tiếp tục mở rộng đại lộ Nguyễn Văn Linh Giai đoạn II với công tác mở thêm 4- 6 làn xe.
- Tháng 4/2004, Tiếp tục bước vào giai đoạn III mở rộng đại lộ Nguyễn Văn Linh. Cụ thể các công tác gồm: hoàn tất tuyến đường có lộ giới rộng 120m, 10 làn xe (6 làn cao tốc, 4 làn hỗn hợp)
- Tháng 4/2010, Khánh thành Cầu Ánh Sao, nối liền Khu Thương Mại Tài Chính Quốc Tế với Khu The Crescent.
- Tháng 1/2012, Công ty Phú Mỹ Hưng khai trương Trung Tâm Mua Sắm Crescent Mall.
- Tháng 3/2013, Công ty TNHH Liên Doanh Phú Mỹ Hưng đổi tên thành Công ty TNHH Phát Triển Phú Mỹ Hưng (Phu My Hung Development Corporation)
- Tháng 9/2022, Khai trương The Horizon - dự án căn hộ cao cấp đầu tiên và duy nhất tại Hồ Bán Nguyệt.
Mission
Với bề dày kinh nghiệm, tiềm lực cùng vị thế tạo ra xu hướng và dẫn dắt thị trường phát triển bền vững.
Review PHÚ MỸ HƯNG
Môi trường ổn định. Văn phòng được trang bị đầy đủ (GL)
Lương cao nhưng môi trường nhàm chán
Lương cao so với người khác nếu bạn là người mới Nếu bạn không làm việc tại Phòng Kinh doanh, thời gian làm việc linh hoạt (đi muộn không thành vấn đề) Không có áp lực nếu bạn không nỗ lực hết mình Cơ sở văn phòng vượt trội