Việc làm SX - TM - DV Lê Trần

Cập nhật 03/12/2024 10:27
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH SX - TM - DV Lê Trần
POG Specialist (Nhận Việc Sau Tết Âm Lịch)
SX - TM - DV Lê Trần
52 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Responsibilities 1: Build & update diagram of displaying products based on sales/revenues or company strategy by Spaceman software.

- Update POG periodically with new products & products changed status.

- Prepare, propose & build the layout for new stores or renewal stores.

- Build, publish & supervise POG of new stores or renewal stores based on sales/revenues or company strategy.

- Responsibility for the display efficiency of the assigned category.

- Manage assortment of the assigned category.

- Analyze sales data, stock day, regular movement to recommend product to be deleted or supported to push sales (existing products and new products).

- Receive & solve feedbacks or suggestion of assortment or leasing from merchandisers.

- Receive & solve feedbacks or suggestion of display issue from stores.

Responsibilities 2: Build & update merchandising principles & processes relating to displaying.

- Survey & analyze category performance, competitors, shopper behavior, market trend, then propose, build & deploy new category decision tree or merchandising principles periodically.

- Review, analyze category performance to give recommend & apply effective space share, layout, facing, merchandising.

- Study, propose & deploy processes & policies relating to displaying, such as: Cut & plus product process, Cut & Plus report, POG updating process, New store opening

Responsibilities 3: Supervise the execution of updating POG at stores.

- Propose & build the Checking store process to ensure POG implementation at store.

- Deploy checking process, valuate & report checking result to line manager periodically.

Responsibilities 4: Manage database

- Collect & manage product pictures, product dimension, product information.

- Collect & manage layout, summary of gondola length, number of SKU.

- Collect, analyze, unify, manage sales data, assigned reports.

Responsibilities 5: Other tasks assigned by line manager

- Cooperate with Merchandisers and Design team to propose, create special concepts in stores: ISP, Selling point, MD hanging...

- Cooperate with Development team on new or renewal layout, ordering display equipment.

Yêu Cầu Công Việc

Qualifications (Essential): Degree of Bachelor

Major: Business Administration/ Arts/ Design/ Marketing or relevant majors

Professional skills:

- Spaceman Software

- Microsoft Office 

- Visual merchandising

- Market research

- Data analyzing

- Planning

Essential skills:

- Good analytic & problem solving skill

- Highly effective organizational skills with the ability to follow-through and follow-up on a real-time basis.

- Able to handle various task with minimum supervision

- Ability to communicate clearly, concisely, and frequently verbally.

Other requirements:

- Strong attention to detail

- Hard working, precise, patient

- Enthusiasm and reliable

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
469 Nguyễn Hữu Thọ, Tân Hưng, Quận 7, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 2 Months
  • Độ tuổi: 23 - 29
  • Thời gian làm việc: Working time: Mon - Fri, 8AM - 5PM, weekly off Sat & Sun
  • Phúc lợi:

    Social insurance pays more than 100% of the total salary
    PTI Healthcare Insurance package
    Lunch allowance 50,000 VND/day
    Bonus on holidays according to the company's policy
    Working in a dynamic and friendly environment with many opportunities for promotion and development.

  • Ngày nghỉ: 12 days of leave/year
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH SX - TM - DV Lê Trần
SX - TM - DV Lê Trần Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô D12-D13, Khu công nghiệp Nhị Xuân, Huyện Hóc Môn

LÊ TRẦN FURNITURE được thành lập vào năm 2001, với diện tích 50.000m2 tại Khu Công Nghiệp Nhị Xuân, Hóc Môn, TP.HCM. Là công ty thủ công mỹ nghệ chuyên sản xuất và 100% xuất khẩu nhiều loại mặt hàng:

 - Sản phẩm kim loại : Bàn, ghế, tủ, giường, khung kệ, hàng rào, decking tile

-  Sản phẩm kim loại ghép : Vải, nệm, gỗ, nệm, đá, tetilen,mozait, poly wood, kính, viber cimen

-  Sản xuất hạt nhựa và các sản phẩm từ nhựa : Dây nhựa giả mây, chậu nhựa, poly wood, sàn nhựa ….

-  Vỉ nhựa ván sàn

-  Planter (chậu hoa)

- Bàn ghế đan dây nhựa giả mây.

- Sản xuất nệm ngồi và gối tựa

- Sản xuất và thương mại nhựa phế liệu và hạt nhựa tái sinh

Công ty chúng tôi đoạt giải thưởng Sao Vàng Đất Việt, rất nhiều bằng khen của Trung ương, Bộ ngành, TP HCM và các sở ban ngành, chúng tôi đã chứng nhận  ISO 9001: 2000 năm 2005.  BSCI, COC, ERP và nhiều hệ thống khác

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2001

Mission

  • Phương châm hoạt động : "KINH DOANH LÀ ĐỂ TÌM KIẾM CON NGƯỜI”
    Chúng tôi hoạt động có sứ mệnh rõ ràng,có giá trị cốt lõi có tầm nhìn định hướng,và mục tiêu hoài bảo . Hiện nay, chúng tôi đã xây dựng chiến lược 5 năm, chúng tôi cần 1 Ekip để thực hiện chiến lược hoài bảo : LƯƠNG CAO GẤP ĐÔI CTY KHÁC TẠI VN

Những nghề phổ biến tại SX - TM - DV Lê Trần

Bạn làm việc tại SX - TM - DV Lê Trần? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SX - TM - DV Lê Trần

SX - TM - DV Lê Trần

Click để đánh giá