ABOUT US
- Company’s industry: Provides HR services such as recruitment services, payroll services, attendance automation, company platform services and other HR outsourcing services.
- Working location: Ben Thanh Ward, District 1, Ho Chi Minh
- Working time: 8:45 am – 5:45 pm from Monday to Friday
- Report to: Country manager
BENEFITS:
- Paid social insurance with full salary from the probationary period
- Probation: 2 months
- 13th month salary
- 12 annual leave + 1 day for birthday + Christmas day
JOB DESCRIPTION:
Service Delivery (40%)
- Creatively crystallize scope of HR services and business models for strong value proposition to clients
- Proactively market and sell the services and see through the implementation and deliverables
- Provide guidance and ensure client’s HR policies and practices fully complied with local labor ordinance and other related rules and regulations
- Conduct HR related analysis, develop reports and present insights to clients.
- Build strong client relationships and drive business revenue and profitability.
- Monitor strategy implementation and make necessary adjustments.s
HR & Admin (60%)
- Conduct meetings with business units to understand and address their HR needs.
- Develop HR solutions, programs, and policies based on business needs.
- Manage end-to-end recruitment processes.
- Provide HR guidance to line management and ensure legal compliance.
- Improve employee engagement, morale, productivity, and retention.
- Work closely with management and employees to improve work engagement, build morale, and increase productivity and retention.
- Provide HR policy guidance and interpretation.
- Assist international employees with expatriate assignments.
REQUIREMENTS
- Relevant degree in Human Resource Management or equivalent with at least 4 years working experience as an HR Generalist/HR Business Partner.
- Ability to multi-task in a fast-paced, dynamic work environment to meet deadlines.
- Strong drive to create a positive work culture/environment and ensure a high level of employee engagement.
- Track record of strong stakeholder management/partnerships with middle and senior management within dynamic, fast-paced organisations. Strong communication skills are necessary.
- Fluency in English is mandatory, fluency in another APAC language is advantageous.
- Experience in Talent Acquisition (especially tech talents) is a strong plus.
- Experience in using HRIS, or related HR systems is a plus.
- Experience in Talent Management, such as developing talent programs (selection, engagement and development) is a plus.
HOW TO APPLY
Please send your CV to [email protected]
For further information, please contact Ms Trang - 0778890510 (Zalo/Call)
Global Beauty đại diện cho một mạng lưới các cửa hàng thiết bị chăm sóc tóc và làm tóc chuyên nghiệp. Hơn nữa, cửa hàng cung cấp sản phẩm làm đẹp của chúng tôi. Chuỗi cửa hàng làm tóc Global Beauty cung cấp các sản phẩm chăm sóc tóc, mặt và cơ thể; thiết bị điện để làm tóc; phụ kiện làm móng tay và móng chân; nội thất và thiết bị cho tiệm làm tóc. Công ty bắt đầu hoạt động vào năm 1998 và hiện tại, vào năm 2022, công ty có 10 chi nhánh trên khắp Armenia. Chúng tôi không bao giờ ngừng đầu tư phát triển. Chúng tôi luôn phấn đấu để đạt được sự xuất sắc, đó là sự đảm bảo quan trọng để đạt được tính chuyên nghiệp trong bất kỳ công việc nào. Bằng chứng nổi bật cho tất cả những điều này là việc chúng tôi đã mở rộng hoạt động của mình trong hơn 20 năm, cung cấp hơn 50 việc làm ở Armenia.