Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Management
- Overall control HR & Admin operation. , Update legal documents related to labor law.
2. Administration - office
- Organize the implementation of office administrative work, clerical, communication and information confidentiality in the company.
- Managing corporate legal records.
- Support for Board of Directors in handling administrative procedures, local administrative issues (labor registration, temporary residence registration, ...).
3. Human Resources:
- Develop, update information, draft and complete documents, processes, regulations, policies, ... and control the implementation.
- Maintain the implementation of the rules and regulations of the employees in the company, creating a professional and safe working environment.
- Checking monthly payroll, payslip make annual reports
- Handling of industrial relations issues.
- Carry out disciplinary measures for employees disciplinary violations.
- Stand out directly or coordinate with relevant departments to resolve internal conflicts, labor disputes, ...
4. Recruitment / training / policy
- Ensuring human resource needs for all departments in the company.
- Develop, update, review, and follow up company policy, procedure and regulation.
- Ensure that the labor contract and documents related to labor relations are established in accordance with the provisions of law, kept and ready for reference when necessary.
5. Security, labor safety, fire prevention and labor hygiene:
- Monitor and activities on health, safety and environment affairs.
- Work with authorities to solve problems related to labor, occupational safety, labor hygiene, environmental sanitation and fire safety, ...
6. Be in charge of implementation of customer assessments:
- Establish, implement and maintain a system of compliance with standards according to the minimum requirements of social responsibility for suppliers of customers.
- Carry out inspections and preparations for customers to come to assess the factory.
- Contact, reply to customer emails, make reports, fill out forms according to customer requirements.
- Establish and draft procedures and policies according to Vietnamese law, according to factory reality, accordingto customer requirements.
- Be in charge of receiving customers to assess aspects of social responsibility, labor, environmental health and safety.
- Plan training and organize training sessions for employees on customer standards, labor laws, fire prevention, first aid, medical examination and treatment, etc.
7. Detailed jobs will be discussed more in interview.
Yêu Cầu Công Việc
- Education : Bachelor or higher education with major in Human Resources Management, Law, Business Administration, or related
- Good English (4 skills) and computer skills
- Good organizational skills and attention to detail., Strong analytical and problem-solving and leadership skills.
- Careful, honest, agile, proactive, good negotiator, good communicator, able to work in a team, work independently.
- 5 years of experience in admin & HR and complaince manager, preferably in the backpack, bag or garment industry.
- Sex : Female / Age : 35 up ( từ 35 tuổi trở lên)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 35 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Global Beauty đại diện cho một mạng lưới các cửa hàng thiết bị chăm sóc tóc và làm tóc chuyên nghiệp. Hơn nữa, cửa hàng cung cấp sản phẩm làm đẹp của chúng tôi. Chuỗi cửa hàng làm tóc Global Beauty cung cấp các sản phẩm chăm sóc tóc, mặt và cơ thể; thiết bị điện để làm tóc; phụ kiện làm móng tay và móng chân; nội thất và thiết bị cho tiệm làm tóc. Công ty bắt đầu hoạt động vào năm 1998 và hiện tại, vào năm 2022, công ty có 10 chi nhánh trên khắp Armenia. Chúng tôi không bao giờ ngừng đầu tư phát triển. Chúng tôi luôn phấn đấu để đạt được sự xuất sắc, đó là sự đảm bảo quan trọng để đạt được tính chuyên nghiệp trong bất kỳ công việc nào. Bằng chứng nổi bật cho tất cả những điều này là việc chúng tôi đã mở rộng hoạt động của mình trong hơn 20 năm, cung cấp hơn 50 việc làm ở Armenia.