Drive strategic solutions and frameworks to maximize media investment efficiency and effectiveness for business growth across multiple markets and divisions via
- Measuring and tracking digital media investment, performance and KPIs;
- Identify all the touch points encountered by consumers, their operational purpose and their role in the consumer experience
- Understanding comprehensive media landscape change and competitive environments;
- Piloting and governing key initiatives to build more productive media operation systems/ processes.
- Solid level of understanding & experience on FMCG & Beauty categories and its consumers.
- Strong understanding of both upper and lower funnel digital media strategies and measurements.
- Experience in assessing competitive and media landscape changes to ensure that L’Oreal stays ahead with speed and agility.
- Assess each touch point’s effectiveness in terms of achieving its intended purpose against both business and consumer experience objectives. Identify strengths and weaknesses
- Strong and comprehensive knowledge and expertise in data-enabled, and performance-led communication planning and media buying / optimization (including E-commerce).
- Illustrate strong understanding in digital media eco-system, ad technologies, programmatic buying and audience data.
- Bring innovation and is always in the forefront of new media frontiers and experimentation.
- Digital Media Framework and Strategies – across both upper and lower funnel.
- Defining metrics of success and KPIs across Divisions, Categories, Brands.
- Work in close collaboration with Regional Media Lead in understanding relationship and impact of Digital media performance to overall strategic frame.
- Provide a business view of Competitive Ad monitoring on a regular basis across key divisions.
- Support JBPs negotiations with key partners
- Track and measure the media investment, its performance and KPIs in order to bring transparent visibility on media investment, strategy and performance to senior management.
- Control relationship with external partners (including media planning and buying agencies, digital agencies, lead agencies, search agencies, ecom partners etc) by regularly evaluating their performance and collecting market feedback to bring the best outcome from the relationship.
- Manage media management systems and lead the process simplification & automation.
- Working with finance team, marketing team, digital team, consumer & market insights and external media & digital agencies.
- Educate and promote media best practices to transform and upskill media and digital knowledge in local country.
Global Beauty đại diện cho một mạng lưới các cửa hàng thiết bị chăm sóc tóc và làm tóc chuyên nghiệp. Hơn nữa, cửa hàng cung cấp sản phẩm làm đẹp của chúng tôi. Chuỗi cửa hàng làm tóc Global Beauty cung cấp các sản phẩm chăm sóc tóc, mặt và cơ thể; thiết bị điện để làm tóc; phụ kiện làm móng tay và móng chân; nội thất và thiết bị cho tiệm làm tóc. Công ty bắt đầu hoạt động vào năm 1998 và hiện tại, vào năm 2022, công ty có 10 chi nhánh trên khắp Armenia. Chúng tôi không bao giờ ngừng đầu tư phát triển. Chúng tôi luôn phấn đấu để đạt được sự xuất sắc, đó là sự đảm bảo quan trọng để đạt được tính chuyên nghiệp trong bất kỳ công việc nào. Bằng chứng nổi bật cho tất cả những điều này là việc chúng tôi đã mở rộng hoạt động của mình trong hơn 20 năm, cung cấp hơn 50 việc làm ở Armenia.