- Dynamic and innovative company|Competitive salary and compensation
The Client is a leading marketplace with a mission to impact millions of people's lives.
Job Description
- Work with the team to plan the company's annual marketing objectives and initiatives, which are in line with the directions from BOD
- Develop strategies for the Marketing department that support the company goals
- Prepare and manage monthly, quarterly and annual budgets for the Marketing department
- Set, monitor and report on team performance and propose timely action plans
- Ensure our brand message is strong and consistent across all channels and marketing efforts (like events, email campaigns, web pages and promotional material)
- Analyze user journeys, pain points, determine user personas, and keep track of competitor moves to propose meaningful business actions
- Identify opportunities to reach new market segments and expand market share
- Coordinate with Sales and Product in cross-functional projects to drive the business results
- Lead and inspire the marketing department to enhance both team performance and individual productivity
- Minimum 7 years of work in 360 marketing and at least 5 years of experience in people and P&L management.
- Proven track record of building and rolling out successful marketing strategies and campaigns.
- Profound knowledge of digital marketing, including SEO, SEM, social media, email marketing, and content marketing.
- Data-driven mindset with the ability to track, analyze, and interpret data.
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively across teams and influence key stakeholders.
- Self-driven, hands-on, and proactive with a strong sense of ownership and a passion for driving results.
- Ability to work in a fast-paced, dynamic environment and adapt to changing priorities.
- Prior experiences in tech platforms and the marketplace are highly preferred.
- Attractive salary package, extra allowances, free lunch, free parking
- Premium Healthcare Insurance
- Premium Annual Health Checks for employees
- Flexible working hours (Mon - Fri)
Quote job ref: JN-102024-6568077
Kể từ khi thành lập vào năm 1966, transcosmos inc. đã nỗ lực tăng cường khả năng cạnh tranh của các doanh nghiệp khách hàng bằng cách kết hợp những "con người" xuất sắc với "kỹ thuật" mới nhất nhằm đảm bảo giá trị dịch vụ và tính vượt trội. Hiện tại, công ty đang theo đuổi việc vận hành tối ưu, cung cấp các dịch vụ hỗ trợ quy trình nghiệp vụ của doanh nghiệp từ việc tối ưu hóa chi phí lẫn mở rộng kinh doanh tại 173 chi nhánh ở 30 quốc gia và khu vực trên thế giới, chủ yếu ở khu vực Châu Á ... nhằm theo đuổi triết lý "Vận hành Hoàn hảo"
Công ty TNHH Transcosmos Technology Việt Nam (TTV) được thành lập tại Việt Nam vào năm 2014 với vai trò là chi nhánh cung cấp dịch vụ / phát triển sản phẩm cho TCI Group, các công ty trong nước và khu vực APAC.
Chính sách bảo hiểm
- Đảm bảo đầy đủ chế độ phúc lợi: BHYT, BHXH, ngày nghỉ phép, lương tháng 13, thưởng lễ tết, hoạt động ngoại khóa, quà sinh nhật,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Company trip, team-building event
Lịch sử thành lập
- 2014: Thành lập
- 2017: Chuyển đổi
- 2019: Tăng trưởng
- 2022: Thay đổi tên công ty
Mission
CUNG CẤP DỊCH VỤ GIÁ TRỊ CAO VỚI CHI PHÍ TỐI ƯU & ĐÚNG THỜI GIAN QUY ĐỊNH. Chúng tôi tự hào nhận được sự tin tưởng của các công ty toàn cầu vớinhiều dự án phát triển bởi những kỹ sư phát triển ưu tú.
Review Transcosmos Việt Nam
Công ty trả lương đúng ngày nhưng lương thấp, ngày nào cũng ot 10-11 tiếng, lúc xin nghỉ còn nhọc nữa (RW)
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, mọi người đều có cơ hội ngang nhau (RW)
Công ty tốt đãi ngộ ổn, lương thì như mớ rau ngoài chợ y chang nhưng cty gia đình thu nhỏ. (RW)