Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop and implement an annual Customer Care Plan for each brand to retain old customers and increase the rate of returning old customers.
- Coordinate with the Customer Service Department to develop Customer Loyalty programs and budgets for customer groups.
- Monitor, deploy and evaluate Customer Loyalty programs and activities.
- Collect, track and evaluate customer data throughout the entire business system.
- Analyze and manage customer information.
- Build & implement customer care activities, maintain loyalty throughout the system.
- Deploy and coordinate with other department to deliver of effective customer activities.
2. General Duties: Coordinate with the Company/relevant branches/stores to resolve customer complaints for each specific case and issue system warnings to improve the quality of customer service at the system.
3. Partnership Activity: Expand and develop new customers & new revenue sources through building Partnership activities.
4. Improve customer experience - CX:
- Build and deploy general CX activities throughout the system and specific activities in each region to improve customer experience.
- Coordinate with departments and stores to build and implement solutions to improve Voice of customer index.
- Effective CX budget management
5. Other tasks as directed by superiors
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Business Management, Marketing or related field
- At least 3 year of experience in the same position, fashion retail industry experience preferred
- Have knowledge about customers, physoclogy and experience in CRM functions.
- Computer soft skills.
- Able to work under high pressure environment and work efficiently to meet deadlines
- Ability to work independently or good sense of team-work
- Negotiation, communication and interview skills
- Good control of documents
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 25 - 35
- Thời gian làm việc: 8:00 - 17:00 from Monday to Friday
- Lương: Cạnh tranh
Tập Đoàn Việt Thái Quốc Tế (VTI) được sáng lập từ năm 1998 và ngày nay là một trong những nhà kinh doanh hàng đầu trong thị trường bán lẻ và hàng tiêu dùng tại Việt Nam với các thương hiệu và đối tác chiến lược: Highlands Coffee, The Coffee Bean & Tea Leaf, Hard Rock Cafe, Phở24, ALDO, Swarovski, my.mart.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 1998: Công ty được thành lập
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
Review VTI CO, LTD
Môi trường nhịp độ nhanh, quản lý hỗ trợ, CEO thân thiện
Có quá nhiều mâu thuẫn giữa các bộ phận
Nhiều cơ hội học tập và thử thách