Việc làm X.e Việt Nam

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH X.e Việt Nam
Personal Assistant to GM - Trợ lý Tổng quản lý
X.e Việt Nam
69 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 14/05/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

Administrative and coordination

• Manage the General Manager’s diary to co-ordinate meetings/appointments, and to ensure smooth running of such meetings

• Screen/handle telephone calls, appointments, mails and emails and take action accordingly

• Take minutes at the Executive Committee Meeting

• Coordinate and communicate with various departments and all levels of staff on matters directed by the General Manager

• Prepare and manage correspondences with internal and external parties for General Manager’s signature

• Attend to requests from divisional, corporate or owners offices and facilitate it accordingly

• Attend to residents/patrons’ special requests or complaints that are directed to the General Manager

• Co-ordinate travel arrangements in a highly efficient manner and prepare detailed travel file accordingly

• Ensure approval forms are prepared for the General Manager for signature and approval of the Vice President, Operations, e.g. leave application forms, travel approval forms, expense claims reports, etc.

• Maintain systematic up-to-date filing and tracing systems

• Maintain and update Executive Committee and Department Heads’ personal files kept in the General Manager’s office

• Maintain and update Executive Committee and Department Heads’ leave record

• Maintain and update ‘Manager-On-Duty’ schedule

• Prepare monthly financial data reports

• Maintain confidentiality of sensitive matters/issues

• Manage and upkeep the functionality and cleanliness of the office

• Ensure adequate stock of office stationery

• Maintain a high level of professionalism and project a positive image of the organization.

Quyền lợi được hưởng

· Friendly Accommodation and Nutitrious meals

· Free uniform

· Monthly service charge

· Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels

· Develop your talent through learning programs by Academy Accor

· Dynamic working environment

· Participate in activities: birthday party, year-end party, sports...

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience

• Bachelor education in Hospitality Management, Business Management or related field

• Minimum 2 years of secretarial experience 

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint

Competencies

• Good communication and customer contact skills

• Service oriented with an eye for details

• Ability to work effectively and contribute in a team

• Self-motivated and energetic

• Well-presented and professionally groomed at all times


Yêu cầu hồ sơ

Interested candidate kindly apply on Hoteljob

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH X.e Việt Nam
X.e Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Nhà số 10, xóm Cổng Si, thôn Ngô Đồng, Xã Hồng Dương, Huyện Thanh Oai

Công ty TNHH X.E Việt Nam được thành lập vào ngày 25/12/2008. Tiền thân là đơn vị chuyên nhập khẩu và phân phối phụ tùng ô tô trên toàn quốc và kinh doanh dịch vụ bảo dưỡng, sửa chữa ô tô tại Hà Nội. Sau 10 năm xây dựng và phát triển không ngừng, hiện nay công ty đã mở rộng các lĩnh vực kinh doanh, cụ thể :

- Trở thành đại lý cấp 1 của Công ty CP Cơ khi xây dựng giao thông Tracomeco. Là đơn vị hàng đầu phân phối các dòng sản phẩm xe khách, xe bus 29, 34, 39, 37, 40, 47 ghế, 38, 40, 42 giường. Tất cả nội thất, ngoại thất và linh, phụ kiện đều được nhập khẩu 100% từ Hyundai Hàn Quốc do nhà máy Tracomeco lắp ráp và sản xuất.

 

Những nghề phổ biến tại X.e Việt Nam

Bạn làm việc tại X.e Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo X.e Việt Nam

X.e Việt Nam

Click để đánh giá