Việc làm Hesman Việt Nam (shopdunk)

Cập nhật 09/11/2024 00:23
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Tổ Phần Hesman Việt Nam (shopdunk)
Digital Marketing Executive
Hesman Việt Nam (shopdunk) 2.5★
2 đánh giá 37 việc làm 6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Role Description

This is a full-time, on-site role for a Digital Marketing Executive at DKT CORP. The Digital Marketing Executive will be responsible for managing marketing campaigns, enhancing communication strategies, implementing social media marketing initiatives, creating web content, and analyzing web analytics to drive business growth and engagement.


1. Marketing Strategy Development:

  • Develop and execute comprehensive digital marketing strategies across various channels, including social media, email, SEO, PPC, and content marketing.
  • Collaborate with the Marketing Manager to align digital marketing strategies with overall business goals.


2. Marketing Campaign Management:

  • Create and manage digital marketing campaigns, ensuring they are delivered on time and within budget.
  • Monitor and analyze campaign performance, making data-driven adjustments to improve results.


3. Content Creation:

  • Develop engaging content for websites, social media (Facebook, Instagram, Thread, etc) and email campaigns that aligns with brand voice and objectives.
  • Collaborate with graphic designers and other team members to produce high-quality visual and written content.


4. SEO & SEM:

  • Optimize website content for search engines to improve organic search rankings and drive traffic.
  • Manage paid search campaigns, including Google Ads and social media ads, to maximize ROI.


5. Social Media Management:

  • Create and implement social media strategies to grow brand presence and engagement across platforms like Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, and others.
  • Monitor social media channels, engage with followers, and respond to inquiries promptly.


6. Analytics & Reporting:

  • Track and report on key performance indicators (KPIs) and digital marketing metrics, including website traffic, conversion rates, and ROI.
  • Use data insights to refine strategies and improve overall marketing effectiveness.


7. Market Research:

  • Conduct market research to identify trends, customer preferences, and the competitive landscape.
  • Apply insights to enhance marketing strategies and identify new opportunities.


Qualifications:

  • Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or a related field.
  • 5+ years of experience in digital marketing, with a strong portfolio of successful campaigns.
  • Proficiency in digital marketing tools and platforms.
  • Excellent written and verbal communication skills.
  • Strong analytical skills and ability to interpret data to make informed decisions.
  • Creative mindset with a keen eye for detail.
  • Ability to work independently and collaboratively in a fast-paced environment.


Benefits

  • Salary: Competitive (600- 1,500 USD)
  • Working environment with many development opportunities.
  • Opportunity to work with leading domestic and international partners.
  • Opportunities for personal development and advancement along with growth with the company.
  • Ensure benefits and full insurance according to the provisions of law.
  • Additional allowances, domestic and foreign travel.
  • Experience/Skills in detail.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Tổ Phần Hesman Việt Nam (shopdunk)
Hesman Việt Nam (shopdunk) Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM là công ty hoạt động trong lĩnh vực buôn bán thiết bị và linh kiện điện tử, viễn thông từ khi thành lập năm 2016. Đội ngũ của chúng tôi bao gồm những nhân viên có kinh nghiệm và trình độ chuyên môn cao, đảm bảo cung cấp cho khách hàng những sản phẩm tốt nhất.

Với mục tiêu là đạt được sự tin tưởng của khách hàng và phát triển khả năng của công ty, CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM luôn cố gắng để cung cấp dịch vụ xử lý đơn hàng tốt nhất cho khách hàng. Công ty chú trọng phẩm chất vận hành và đảm bảo sự hài lòng của khách hàng bằng cách cung cấp các sản phẩm chất lượng cao và giá cả hợp lý.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định  

Các hoạt động ngoại khóa

  • Party thường niên cuối năm 
  • Teambuilding, gala dinner

Lịch sử thành lập

  • Thành lập từ năm 2012, ShopDunk là chuỗi siêu thị Apple, chuyên bán iPhone, iPad, MacBook…Ban đầu, thương hiệu ShopDunk thuộc sở hữu của công ty S&D. Với version 1.0, cụm từ “ShopDunk lừa đảo” xuất hiện rất nhiều trên internet.Nhưng từ tháng 7/2016, ShopDunk đã được đổi chủ sở hữu sang công ty TNHH Hesman Việt Nam, trở thành version 2.0. Từ thời điểm đó, ShopDunk đã không còn tình trạng bán hàng chất lượng thấp. Không những thế, chúng tôi còn ngày càng nâng cấp dịch vụ bảo hành để ShopDunk thực sự là điểm đến của iFan.

Mission

  • Công ty cũng luôn tập trung vào việc cung cấp các sản phẩm đa dạng, đáp ứng được nhu cầu khách hàng. CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM luôn tạo ra các giải pháp khác nhau và đi đầu trong việc phát triển các sản phẩm để đáp ứng nhu cầu của khách hàng.

Review Hesman Việt Nam (shopdunk)

2.5
2 review

26/03/2022
Nhân viên/ Officer tại Hà Nội

Nghe tin không có thưởng tết không có lương tháng 13 định sau tết kiếm việc khác, xong nhận thông tin bị trừ 15% toàn bộ nhân viên ngay trước Tết thì nộp giấy luôn k cần nghĩ ngợi.(rv)

27/01/2020
Nhân viên/ Officer tại Hà Nội

Tốc độ phát triển nhanh dễ thăng tiến (3 năm có 12 cửa hàng, 1-200 nv). Trả lương chậm 2-3 ngày so với kế hoạch. Mỗi năm trả chậm 6 lần - cần sửa gấp(rv)

Những nghề phổ biến tại Hesman Việt Nam (shopdunk)

Bạn làm việc tại Hesman Việt Nam (shopdunk)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hesman Việt Nam (shopdunk)

Hesman Việt Nam (shopdunk)

Click để đánh giá