Create product code, make orders, adjust price in promotion on PROFIT system.
Monitor coyness's promotion program and support to work with suppliers based on Merchandiser's requirement.
Check merchandise at Selling Area, display goods on shelves.
Check actual stock condition in warehouse, adjust the display if necessary, collect selling report from Operation and send to Merchandisers.
Collect sales report for merchandiser team on PROFIT system.
Send sales report and PO to concess, solve any arising discrepancies.
Support for some paper work and the others ( Claim business trip and booking ticket, booking room)
Communicate with OP team and get customer demand and feedback to Merchandiser
RULES & REGULATIONS
Follow all working procedures, company's policies, rules and regulations.Bachelor/College degree in Economic, business administration or equivalent qualifications
Show the passion of the merchandising career
Customer-focused/ Customer Oriented mind set
Fluency in Vietnamese and English languages (both written and oral).
Abilities to use Computer, Office programs and Database.
Good communication and negotiation skills.
Self-disciplined with ability to work independently and under pressure.
Strong analytical ability and good at data / figuresWorking time: 8:30 - 17:30 from Monday to Friday & 1 Saturday/ month
No probation (sign labor contract on onboarding day)
Social insurance, Health insurance, Unemployement insurance
Meal Allowance
Gasoline Allowance
1 paid days off (AL) per month
Friendly, dynamic & flexible working environments.
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.