Mô tả công việc
- To be responsible for planning, managing, controlling, coordinating and participating in Human Resources activities
- To be responsible for the formulation, recommendation and implementation of Golf Club policies and procedures
- To be responsible for planning, coordinating and conducting training needs analysis and training programs together with the Training Manager (if any) in order to enhance the service quality and to improve the staff performance and efficiency in handling the Club’s guests
- To manage the Human Resources department ensuring staff comply with Golf Club policies and procedures and local and government regulations
- To develop and implement recruitment, screening systems and procedures to attract the most qualified candidates for position vacancies in the Golf Club
- Coordinate with requisitioning departments, the recruitment of employees following established standards, policies and procedures; assist them in the orientation, training, development and evaluation of their personnel
- Foster a positive work environment through effective communication and conflict resolution.
- (Other tasks will be discussed through interviews).
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Social insurance, health insurance
- Suncare health insurance program
- Be provided with bus and meal
- Friendly working environment
- Career development opportunity
Yêu cầu công việc
- Graduate qualification.
- Minimum 5 years experience in a human resource-related role with 3 of those as Human Resource Manager
- Comprehensive knowledge of local employment legislation and any other laws relating to the recruitment, employment terms and conditions, remuneration, working conditions, and performance evaluation
- Knowledge of accepted human resource best practices
- Ability to offer impartial advice to employees and Department Heads related to their work performance
- Ability to relate to individuals from different backgrounds and of different abilities in a reasonable and even-handed manner
- Ability to develop training plans which are both motivational and informative
- Excellent organizational skills and be able to meet deadlines
- Ability to work with sensitive and confidential information
- Knowledge of word processing, spreadsheet, accounting applications and database management software.
Yêu cầu hồ sơ
Kindly send your CV via email
Email: recruitment(a còng)banahillsgolf.com
Telephone: 0236 3924 888 (HR Dept).
Golden Imperial Hotel Da Lat – khách sạn chuẩn 5* tọa lạc ngay tại khu đất vàng ngay trung tâm Thành phố Đà Lạt. Với các tiện ích dịch vụ độc đáo, Golden Imperial Hotel chứa đựng đầy đủ, đa dạng khuôn viên, đa dịch vụ - đa chức năng: Khu vực nghỉ dưỡng, khu vực hội họp, khu vực tổ chức tiệc ngoài trời, quầy bar sân thượng,... tất cả đều hướng đến dịch vụ hoàn hảo nhất cho du khách. Bên cạnh đó, Golden Imperial Hotel Da Lat còn lại môi trường làm việc tuyệt vời với các tiêu chuẩn cao, chuyên nghiệp, chế độ đãi ngộ hấp dẫn và cơ hội phát triển sự nghiệp rộng mở.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
Mang đến chất lượng tốt nhất cho khách hàng.