Mô tả công việc
1. Attend briefings and get assigned on work areas for the shift.
2. Ensure designated area is properly and regularly cleaned.
3. Report any faults or maintenance requests to the shift leader or Housekeeping Office promptly.
4. Develop knowledge of locations of outlets and other hotel facilities to direct guests if requested.
5. Perform cleaning with a minimum disturbance to guests.
6. When applicable, assists guests when working in the elevator areas.
7. Ensure toilet and tissue papers are properly stocked in the restrooms.
8. Greet all guests with an appropriate greeting and friendly smile.
9. Offer all possible assistance to guests and respond to guests’ request.
10. Keep trolley neat and adequately supplied.
11. Maintain all equipment in good working condition.
12. Keep storeroom neat and in good order.
13. Seek opportunities to continually improve guest service
14. Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures
15. Adhere to hotel cleaning and maintenance programs
16. Make pantry in order before duty off. Send rubbish to hotel designated rubbish room.
17. Hand over necessary information to next shift attendant.
18. Perform any other tasks assigned by Public Area Shift Leader and Upper Management.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. At least one year experience as a Public Area Attendant in upscale hotels or equivalent.
2. High School Diploma in General Education or Vocational Training Diploma in related discipline preferred.
3. Good knowledge of cleaning techniques, specialized equipment and related chemicals.
4. Willingness to work various shifts and ability to work under high pressure.
5. Good physical health.
Yêu cầu hồ sơ
Golden Imperial Hotel Da Lat – khách sạn chuẩn 5* tọa lạc ngay tại khu đất vàng ngay trung tâm Thành phố Đà Lạt. Với các tiện ích dịch vụ độc đáo, Golden Imperial Hotel chứa đựng đầy đủ, đa dạng khuôn viên, đa dịch vụ - đa chức năng: Khu vực nghỉ dưỡng, khu vực hội họp, khu vực tổ chức tiệc ngoài trời, quầy bar sân thượng,... tất cả đều hướng đến dịch vụ hoàn hảo nhất cho du khách. Bên cạnh đó, Golden Imperial Hotel Da Lat còn lại môi trường làm việc tuyệt vời với các tiêu chuẩn cao, chuyên nghiệp, chế độ đãi ngộ hấp dẫn và cơ hội phát triển sự nghiệp rộng mở.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
Mang đến chất lượng tốt nhất cho khách hàng.