Grand Mercure Danang Hotel

Đà Nẵng
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Grand Mercure Danang Hotel

Dịch vụ khách hàng
Lao động có tay nghề và sản xuất
Kỹ thuật
Hành chính
Chăm sóc sức khỏe
Tài chính - Kế toán
Du lịch, khách sạn
Dịch vụ bán lẻ và thực phẩm
An ninh - Bảo vệ
Nghiên cứu và Khoa học
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Grand Mercure Danang Hotel

Cập nhật 13/11/2025 17:59
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Grand Mercure Danang Hotel
Call Centre Agent
Grand Mercure Danang Hotel
144 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/02/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/03/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Đống Đa - Hà Nội

Mô tả công việc

Primary Responsibilities

1. All incoming calls must be answered as “Xin Chào, name of associate and how may I assist you?”

2. All internal calls must be answered as “Xin Chào, Service Centre, name of associate and how may I assist you?”

3. All calls must be answered within 3 rings and callers are addressed by their proper name.

4. To anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.

5. Have a complete knowledge of hotel policy and procedures

6. Received, handle and relaying of guest messages, voice mail and facsimiles in an efficient, timely manner as per Hotel Muse policy.

7. Arrange wake up calls as per requested.

8. Offer the hotel guests the best possible service though courteous and proper phone answering procedures through proper telephone procedures.

9. Be an ambassador by promoting the hotel, restaurants, gift shops, etc.

10. Be able to give accurate directions and information regarding the immediate and metro area.

11. Handle all emergencies according to established procedures.

12. Ensure all customer complaints are reported to Duty Manager in a timely and professional manner.

13. Ensure all guests experiencing a problem receive an immediate response along with satisfactory resolved, any promised compensation is delivered and all guests receive appropriate follow up in a timely and professional manner.

14. Be knowledgeable in all In-room Dining Menus and be able to up-sell when appropriate.

15. Be able to take In-room Dining order and post into POS, as well as coordinating with F&B Department.

Rooms:

1. Have knowledge of hotel rates, discount, and how to handle each request.

2. Prepare wakeup call sheets; record the guest’s name and room number under the wake up time requested. Repeat this information to the guest and offering a second wake up call to ensure proper handling of wake up calls in the morning.

3. Key in wakeup call request into PMS and properly handover the information to the next shift.

4. Handling collect-calls and credit card calls and charge to guest account.

Quyền lợi được hưởng

Theo Quy định của Khách sạn và Tập đoàn

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience

• Have good spoken and written English skill.

• Must be familiar with the facilities, operation hours and services in the hotel

• Must have good knowledge of all room types, layout, amenities, and room rates.

• Must be familiar with the local areas/places of interest, shopping, etc.

• Must have full knowledge of the hotel’s emergency policies and procedures.

• Be available to work shifts.

Competencies

• Good interpersonal skills with ability to communicate with all levels of employees

• Service oriented with an eye for details

• Ability to work effectively and contribute in a team

• Good presentation and influencing skills

Yêu cầu hồ sơ

Nộp hồ sơ trực tiếp tại khách sạn hoặc nộp hồ sơ online trên web.
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Grand Mercure Danang Hotel
Grand Mercure Danang Hotel Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Đảo Xanh, Quận Hải Châu, Thành phố Đà Nẵng

Chúng tôi là Grand Mercure Danang, một thành viên tự hào của AccorHotels, cung cấp một địa chỉ quốc tế cao cấp của sự khác biệt. Khách sạn này, nằm trên khung cảnh độc quyền của Đảo Xanh, ngay tại trung tâm thành phố Đà Nẵng, cung cấp 272 phòng được thiết kế đẹp mắt với ảnh sáng ban ngày tự nhiên và tầm nhìn toàn cảnh vịnh Đà Nẵng. Hãy cùng Grand Mercure Danang phát triển sự nghiệp của bạn nhé!


Những nghề phổ biến tại Grand Mercure Danang Hotel

Bạn làm việc tại Grand Mercure Danang Hotel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Grand Mercure Danang Hotel

Grand Mercure Danang Hotel

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo