Grand Mercure Danang Hotel

Đà Nẵng
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Grand Mercure Danang Hotel

Dịch vụ khách hàng
Lao động có tay nghề và sản xuất
Kỹ thuật
Hành chính
Chăm sóc sức khỏe
Tài chính - Kế toán
Du lịch, khách sạn
Dịch vụ bán lẻ và thực phẩm
An ninh - Bảo vệ
Nghiên cứu và Khoa học
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Grand Mercure Danang Hotel

Cập nhật 13/11/2025 17:59
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Grand Mercure Danang Hotel
Guest Service Agent (FO Receptionist)
Grand Mercure Danang Hotel
144 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 5 - 8 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/12/2023
Hạn nộp hồ sơ: 17/01/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Đống Đa - Hà Nội

Mô tả công việc

Primary Responsibilities

• Following standard grooming as per brand standards.

• Greeting guests upon arrival and making them feel welcomed.

• Offering and registering guests to ALL and Accor Plus programs to reach FO’s target as required.

• Administering check-ins and check-outs.

• Providing front desk services to guests.

• Receiving, handling and relaying of messages, mail or voice-mail in an efficient, timely manner as per hotel policy.

• Processing guest payments.

• Coordinating with other department to fulfill guest’s request or resolve issues in a timely manner.

• Providing information to guests on various matters such as hotel information, facilities and services.

• Accommodating general and unique requests.

• Monitoring daily arrivals and ensuring all reservations are honored.

• Completing all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.

• Handling reservation calls after hours, ensuring guest needs are met, in a helpful efficient manner, input into the system as per procedure.

• Converting in house guest’s foreign currency to local currency, record and count accurately and efficiently.

• Ensuring credit policy is adhered to at all times, any variance reported to the manager on duty immediately.

• Ensuring cash float is maintained at a constant level as issued by accounts.

• Carrying out requests as directed by hotel management.

Quyền lợi được hưởng

Theo Quy định của Khách sạn và Tập đoàn

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience

• Bachelor Degree in Hotel Management/ Hospitality Management.

• Tourism & Hospitality experience preferred.

• Competent in using Opera PMS, Microsoft Office software (including but not limited to: Word, Outlook, Excel).

• Ability to work in a fast-paced environment requiring multitasking

• Strong problem-solving skills required

• Excellent customer service and problem resolution abilities

Competencies

• Good interpersonal skills with ability to communicate with all levels of employees

• Service oriented with an eye for details

• Ability to work effectively and contribute in a team

• Positive mindset

Yêu cầu hồ sơ

Nộp hồ sơ trực tiếp tại khách sạn hoặc nộp hồ sơ online trên web.
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Grand Mercure Danang Hotel
Grand Mercure Danang Hotel Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Đảo Xanh, Quận Hải Châu, Thành phố Đà Nẵng

Chúng tôi là Grand Mercure Danang, một thành viên tự hào của AccorHotels, cung cấp một địa chỉ quốc tế cao cấp của sự khác biệt. Khách sạn này, nằm trên khung cảnh độc quyền của Đảo Xanh, ngay tại trung tâm thành phố Đà Nẵng, cung cấp 272 phòng được thiết kế đẹp mắt với ảnh sáng ban ngày tự nhiên và tầm nhìn toàn cảnh vịnh Đà Nẵng. Hãy cùng Grand Mercure Danang phát triển sự nghiệp của bạn nhé!


Những nghề phổ biến tại Grand Mercure Danang Hotel

Bạn làm việc tại Grand Mercure Danang Hotel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Grand Mercure Danang Hotel

Grand Mercure Danang Hotel

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo