Mô tả công việc
People
Develops and implements procedures to govern the engineering supervisor duties, sees to it that all operational equipment are running well base on operational standard and technician on duty are assigned to make the hotel operations smooth and effective.
Check all technicians on duty are in proper and orderly appearance
Assign the job to all technicians on duty base on priority of job
Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known.
Financial
Reviews proposed capital expenditure authorization requests (CEA) forms pertaining to POMEC, and makes appropriate recommendations
Assists in Engineering contract analysis
Guest Experience
Handles guest complaints, claims and problem solving of all aspect related to the engineering equipment.
Carry out any minor repairs to guest rooms or public areas
Follow up sudden function or sudden request of equipment in order to meet guest satisfaction
Responsible Business
Manage the consumption of electricity, water and gas by controlling the operation hours of chiller, boiler and solve of the leaking water tap ASAP.
Supports and initiate programs for the improvement procedures and the reduction of energy and utility costs
Analyses and monitors energy costs and expenditures for the department
Accountability
Supervises department colleagues including maintenance staff/ Boiler attendant/trade man/handyman.
Quyền lợi được hưởng
At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws
We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.
Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.
True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests
True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay
True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs
True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner
There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.
Yêu cầu công việc
- Vocational Certificate in Engineering or equivalent
- 1 year of relevant experience or an equivalent combination of education and experience
Yêu cầu hồ sơ
Hilton Hotels & Resorts là tập đoàn khách sạn lớn của Mỹ từ những năm đầu thế kỷ 20. Hilton đã nhanh chóng nổi lên như một đế chế trong làng kinh doanh khách sạn thế giới suốt gần thế kỉ qua với 14 thương hiệu thuộc các phân cấp khác nhau, hơn 5.000 khách sạn tại hơn 103 quốc gia. Ở Việt Nam, Hilton hiện điều hành 3 khách sạn lớn:
- Hilton Da Nang
- Hilton Hanoi Oper
-
Hilton Garden Inn Hanoi
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 1992
Mission
- Hãy tưởng tượng bạn đang đăng ký vào Altamar Suite— bao gồm cả bể ngâm riêng. Làm sạch tâm trí và cơ thể của bạn bằng nghi lễ Limpia của Mexico. Nhấm nháp rượu Agave Spirits, được hướng dẫn bởi một bậc thầy thủ công. Và trải nghiệm nền văn hóa mới sôi động tại bữa tối La Fiesta Mexicana cùng với Mariachi trực tiếp. Bây giờ hãy ngừng tưởng tượng và bắt đầu lập kế hoạch, bởi vì kỳ nghỉ hòa nhập văn hóa này đang chờ bạn tại Hilton Los Cabos.
Review Hilton Saigon
Môi trường làm việc tốt, lương và phúc lợi cạnh tranh.
Tốt(GL)
Triển vọng và lợi ích của người chăm sóc tốt