Mô tả công việc
1. Update the stop sales at hotels into SAMO accurately.
2. Handling the complaints at the minor level from staying guests occurring upon staying. The serious complaints will be handled by Reservation Manager.
3. Answer the concerns/ question from representative sales offices in Kazakhstan/ Uzebekistan… about hotels facilities/services (e.g., hours of operation, room availability, entertainment, restaurants…)
4. Corporate with accountant team in clarifying room charge to make accurate payment to the hotels.
5. Track and monitor the booking confirmation by hotels to the bookings under “no-answer”/ “not confirm” status in Samo, ensuring the rate is confirmed accurately, to bring the profit to company.
6. Ensure all bookings and requests of customers are responded properly within 24hours.
7. Interact with hotels in order to securing staying guests are provided the appropriate services, and the best experience as well.
8. Handling the no-show bookings at hotels.
9. Offering the according alternatives of other categories/ hotels to suit guests need in term that their initiated bookings rejected.
10. Follow “upselling” techniques and sales strategies in order to maximize company revenue.
11. Make sure all services of booking in Samo are accordingly input (e.g. transfers, visa, flight details…)
12. Put effort to negotiate with the hotels to reduce/waive the penalty charge in term that booking must be changed/ cancelled in violation of the term and condition of the contracts with the hotels.
13. Perform other tasks and requirements as assigned by Reservation Manager
14. Promote goodwill by being courteous, friendly and helpful to colleagues
15. Strongly support colleagues and sales team to deliver the best quality of services to customers/ partners.
16. Be active in Company’ activities to build the solidary of company.
Quyền lợi được hưởng
- Địa điểm làm việc: Tầng 2, tòa nhà số 368 Trần Hưng Đạo, phường An Hải Tây, quận Sơn Trà, TP. Đà Nẵng
- Làm việc trong môi trường thân thiện, chuyên nghiệp, có nhiều cơ hội thăng tiến
- Làm việc trong trung tâm thành phố, thuận tiện đi lại
- Được nghỉ 1.5 ngày/tuần, làm việc giờ hành chính
- Được tham gia BHXH theo luật định
- Được hỗ trợ xuất ăn ca cộng vào lương
Yêu cầu công việc
- Có kinh nghiệm ở vị trí ứng tuyển
- Giao tiếp tốt tiếng anh
- Chịu được áp lực trong công việc
Yêu cầu hồ sơ
- Gửi CV ứng tuyển về Email tuyển dụng ( Yêu cầu gửi CV bằng tiếng Anh )
Hilton Hotels & Resorts là tập đoàn khách sạn lớn của Mỹ từ những năm đầu thế kỷ 20. Hilton đã nhanh chóng nổi lên như một đế chế trong làng kinh doanh khách sạn thế giới suốt gần thế kỉ qua với 14 thương hiệu thuộc các phân cấp khác nhau, hơn 5.000 khách sạn tại hơn 103 quốc gia. Ở Việt Nam, Hilton hiện điều hành 3 khách sạn lớn:
- Hilton Da Nang
- Hilton Hanoi Oper
-
Hilton Garden Inn Hanoi
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 1992
Mission
- Hãy tưởng tượng bạn đang đăng ký vào Altamar Suite— bao gồm cả bể ngâm riêng. Làm sạch tâm trí và cơ thể của bạn bằng nghi lễ Limpia của Mexico. Nhấm nháp rượu Agave Spirits, được hướng dẫn bởi một bậc thầy thủ công. Và trải nghiệm nền văn hóa mới sôi động tại bữa tối La Fiesta Mexicana cùng với Mariachi trực tiếp. Bây giờ hãy ngừng tưởng tượng và bắt đầu lập kế hoạch, bởi vì kỳ nghỉ hòa nhập văn hóa này đang chờ bạn tại Hilton Los Cabos.
Review Hilton Saigon
Môi trường làm việc tốt, lương và phúc lợi cạnh tranh.
Tốt(GL)
Triển vọng và lợi ích của người chăm sóc tốt