Mô tả công việc
As an Accountant cum HR Specialist, you will be responsible for managing the financial transactions and bookkeeping activities as well as calculate the payroll for company. Your duties will include:
• Make timesheets according to the regulations of the enterprise.
• Monitor and ensure that the timekeeping of employees is carried out fully and accurately.
• Periodically calculate salaries for groups of employees based on timesheets, bonuses, allowances and deductions according to regulations of enterprises (Personal Income Tax, Social Insurance,)
• Include the spreadsheet of salary advances in the month in the final salary table to calculate the actual salary received for employees. (if any)
• Update new income calculation parameters when employees are promoted – salary increases.
• Manage non-salary incomes for personal income tax finalization.
• Implement the payment of salaries to employees periodically.
• Making periodic personal income tax finalization reports. Make social insurance report forms. Making periodic reports on salaries, social insurance, health insurance; trade union funds are the responsibility of salary accountants.
• Input
• Making weekly, monthly payroll report as per manager request.
• Record/enter the invoice for the purchase of goods and related documents.
• Issue sales VAT invoices.
• Making the receipts, cash, and bank receipts.
• Tracking inventory of goods.
• Declare taxes and prepare the financial statements.
• Other tasks will be assigned by the direct manager.
Yêu cầu công việc
• 5-10 years experience
• Graduated in Accounting/Audit/Financial
• Strong computer skills such as typing, system and software knowledge.
• Accurate data entry skills with great mindfulness
• Excellent communication skills, both verbal and written, to communicate with employees regarding their issues and concerns.
• Sound decision-making skills.
• Ability to multitask in a stressful environment with specific deadlines.
• Ability to work independently in a time-sensitive environment.
• Proficiency in English is a plus
Quyền lợi được hưởng
Chăm sóc sức khoẻ
Cơ hội du lịch
Công ty cổ phần đầu tư và phát triển BĐS Khải Hưng (Khải Hưng Corp) được thành lập và phát triển với đội ngũ ban lãnh đạo và nhân sự có kinh nghiệm nhiều năm trong lĩnh vực bất động sản. Với chiến lược phù hợp và tư duy quản trị đúng đắn cùng tinh thần đoàn kết, nổ lực của toàn công ty, thương hiệu Khải Hưng ngày càng được khẳng định vững chắc trên thị trường trong nước cũng như tại nước ngoài. Để đáp ứng nhu cầu phát triển ngày càng lớn mạnh, Khải Hưng Corp đã không ngừng phát triển hệ thống sàn quy mô, chuyên nghiệp và một đội ngũ nhân sự có phẩm chất tốt, được đào tạo thường xuyên, từ đó mang đến những sản phẩm chất lượng, phù hợp với hàng ngàn khách hàng của công ty với sự hài lòng cao.
Theo chiến lược phát triển trong những năm tới, Khải Hưng Corp tiếp tục định hướng sự phát triển hệ thống bán hàng ngày một quy mô, chuyên nghiệp, chất lượng và là đối tác tin cậy của Chủ Đầu Tư. Thông qua việc ưu tiên khai thác những thế mạnh và năng lực cốt lõi sẵn có để mở rộng hợp tác đầu tư, phát triển dự án, cam kết mang lại những giá trị tốt đẹp cho đối tác và khách hàng.
Chúng tôi nhận thức rằng để thành công bên cạnh những chiến lược đúng đắn thì việc trân trọng giá trị đạo đức, uy tín và có trách nhiệm với khách hàng và đối tác là những giá trị cốt lõi , là nền tảng phát triển bền vững của công ty. Với lòng quyết tâm và sự nổ lực không ngừng của tập thể càn bộ nhân viên, Khải Hưng Corp cam kết sẽ luôn đem đến cho khách hàng và đối tác sự tin tưởng tuyệt đối và sự hài lòng cao nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2011
Mission
Bất Động Sản Khải Hưng Land quan niệm sự phát triển bền vững của doanh nghiệp phải dựa trên lợi ích hài hòa của tất cả các bên: Khách hàng – Nhân viên – Cổ đông nhằm thúc đẩy thị trường bất động sản phát triển và tạo ra lợi ích cho cộng đồng.