Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet
internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely
with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
- analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
- verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
- containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
- improvement
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
- Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
- actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering
- field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling.
- Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage.
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP,
- APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills. PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Mida Precision Mold - Công Ty cổ phần Khuôn Chính Xác Minh Đạt là công ty hàng đầu ở Việt Nam chuyên sản xuất Khuôn mẫu chính xác và sản phẩm, linh kiện nhựa kỹ thuật phục vụ trong các lĩnh vực y tế, điện tử, ô tô, công nghiệp phụ trợ khác. Cung cấp các giải pháp toàn diện về sản xuất khuôn và chi tiết nhựa chính xác trong ngành điện/điện tử /ô tô và thiết bị dùng trong y tế. Đối tác chính: 95 % nước ngoài. Các khách hàng chính: Canon, Fujikura, Toshiba, Schneider Electric, King Jim, Plus, Furukawa, Nidec, SamSung, Onamba, Simport, Plasel với môi trường làm việc chuyên nghiệp, luôn tạo cho nhân viên điều kiện làm việc tốt nhất để phát huy năng lực, nơi bạn thể hiện tài năng và thăng tiến trong công việc
THÀNH TỰU:
- Đạt tăng trưởng liên tục trên 15% trong 10 năm qua.
- Được chọn là nhà cung cấp nhựa và lắp ráp trực tiếp cho SamSung.
- Được chọn là nhà cung cấp khuôn và nhựa cho Datalogic.
- Xuất khẩu qua 15 quốc gia và 4 châu lục.
- Đạt giải thương hiệu quốc gia về khuôn và nhựa chính xác.
- Nhà xưởng mới rộng 3.000 m2 đánh dấu sự phát triển mạnh và bền vững trong 10 năm qua.