Các phòng ban đang tuyển dụng tại Mövenpick Hotel Hanoi

Lao động có tay nghề và sản xuất
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Kỹ thuật
Chăm sóc sức khỏe
Du lịch, khách sạn
Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Dịch vụ bán lẻ và thực phẩm
An ninh - Bảo vệ

Việc làm Mövenpick Hotel Hanoi

Cập nhật 23/02/2025 20:12
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Mövenpick Hotel Hanoi
Personal Assistant - Fluent English
Mövenpick Hotel Hanoi
107 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

JOB DESCRIPTION

The Personal Assistant will be responsible for providing comprehensive support to the Vice President (VP) of Operations and the assigned Executive Leadership team (ELT) in their day-to-day & project activities. Reporting directly to the VP of Operations, you will act as a key liaison between the VP of Operations, the ELT and internal / external stakeholders, ensuring smooth operations and sufficient administrative support with high level of integrity.

To be successful in this role, the jobholder must possess effective communications skills with helpful demeanor both in Vietnamese and English, high character with confidential data management, demonstrates a proactive approach to problem-solving and dedicated to work with high sense of responsibility.

ROLES, RESPONSIBILITIES & TYPICAL ACTIVITIES:

1. Perform proactive and advanced planning and execution on all administrative and supportive needs, including but not limited to: manage professional schedules for VP and the ELT, manage all logistic related to business travel arrangements, prepare documents, meeting management and project supports.

2. Coordinate with internal / external stakeholders to complete projects and tasks as directed by the VP and the ELT: monitor workload distribution, follow up the progress, ensure compliance with timelines and issue reminders for task completion

3. Follow up and ensure all important information related to company events / projects and business activities are informed to the VP and the ELT promptly and accurately

4. Support the ELT with implementation of operational activities and projects which requires the VP’s involvement

5. Handle sensitive information with the utmost discretion and professionalism and maintain strict confidentiality with all materials

6. Classify and draft correspondence and handle communication with internal and external stakeholders for the VP in a timely and efficient manner.

7. Manage flow of documentation to ensure final documents are provided to and signed by the VP and the ELT

8. Assist with personal tasks for the VP (if required)

9. Other reasonable duties as assigned

Benefits:

• Competitive NET salary

• Full participation in social insurance and personal income tax

• 24/7 accident insurance from the first working day

• 5 working days/week

• Comprehensive health care insurance package for employees (PVI Insurance, annual general health check-ups)

• 13th-month salary, performance bonuses

• Annual salary reviews

• Free lunch and parking

• Professional knowledge training programs

• Free English training for new employees

• Annual company trips

• Sports clubs (football, tennis, badminton, swimming, gym, yoga, etc.)

Yêu Cầu Công Việc

Yêu cầu công việc

Qualifications / Experience:

• University degree in any major welcomed

• More than 5-year experience in relevant position

• English level: (CEFR) C1 or IELTS 7.0 or above

• Candidates are required to have at least 5 years of experience as an assistant to high-level executives or higher.

Professional knowledge and skills:

• Strong ability to prioritize and manage multiple tasks and projects with exceptional attention to detail and quality

• Significant experience of managing office procedures and working with sensitive corporate information

• Good interpersonal and conflict resolution skills

• Detail-oriented, high sense of customer services and positive mindset

• Strong time management skills with a proven ability to meet deadlines

• Reasonable knowledge of data research, analyzing and reporting

• Proficient with Microsoft Office Suite or related software

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa nhà A5, Lô số A5, khu E Office, Đường Sáng Tạo, KCX Tân Thuận, P. Tân Thuận Đông, Q.7, Tp. HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh

Video Tuyển Dụng

Khu vực
Báo cáo

Mövenpick Hotel Hanoi
Mövenpick Hotel Hanoi Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
83A Lý Thường Kiệt | Quận Hoàn Kiếm

Khách sạn nằm ở vị trí rất thuận tiện - trên con đường Lý Thường Kiệt thuộc quận trung tâm thương mại của Hà Nội. Khách sạn Movenpick mang phong cách kiến trúc của Pháp, tinh tế trong từng gian phòng nghỉ, các nhà hàng và khu giải khát đáp ứng nhu cầu của mọi doanh nhân và khách du lịch. Khách sạn được trang bị đầy đủ các dịch vụ bao gồm có các phòng họp, trung tâm thương vụ và mạng internet không dây trong tất cả các phòng và khu công cộng trong khách sạn. Ngoài ra, khách sạn còn có nơi phục vu nhu cầu thư giãn và giải trí bao gồm có một trung tâm thể chất và thẩm mĩ, phòng ăn tối trang nhã, phòng dùng cigar và cognac, các máy bán hàng tự động.

Những nghề phổ biến tại Mövenpick Hotel Hanoi

Bạn làm việc tại Mövenpick Hotel Hanoi? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Mövenpick Hotel Hanoi

Mövenpick Hotel Hanoi

Click để đánh giá