MSC LINE

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại MSC LINE

Marketing/ Truyền thông
Công nghệ thông tin
Hành chính
Kỹ thuật
Nghệ thuật - Thiết kế

Việc làm MSC LINE

Cập nhật 28/02/2025 23:09
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
MSC VIỆT NAM
[ESH] - Assistant to CEO
MSC LINE
87 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

This role provides administrative support and works collaboratively to provide confidential administrative and secretarial support to the Board of Directors (BOD), in compliance with regulations and standards. Supports the Board of Directors in the administration and customer service as well as organizational change and development initiatives, projects, and activities that further the goals of ESH and its strategic goals and objectives

1. Translator, interpreter, editor:

- Attend meetings to translate and assist CEO, other departments as required.

- Interpret and translate for the CEO in public events, school events, social events.

- Provides assistance and represents the CEO, as appropriate, in communicating with parents if needed;

2. Coordinator, messenger person:

- Completes a broad variety of administrative tasks for the CEO including; managing an extremely active calendar of appointments; completing reports; composing and preparing correspondence that is sometimes confidential; copying, reviewing outside mail, scanning and filing documents, screening phone calls and visitors, maintaining executive files, arranging detailed business travel plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for business travel-related meetings.

- Manage incoming correspondence referring on as appropriate i screening telephone calls, enquiries and requests, and handling them as appropriate.

- Completes critical aspects of deliverables and special assignments by establishing objectives; determining priorities; managing time; gaining cooperation of others departments; monitoring progress; problem solving; making adjustments to plans;

- Independently researches, prioritizes, and follows up on multiple incoming issues and concerns addressed to the MD, including those of a sensitive and/or confidential nature; determines appropriate course of action, referral, and/or response;

3. Data Tracker:

- Supporting CEO management of administrative duties including inputting and analysis of school data. And preparing necessary documents and reports.

- Organize and file paperwork, documents and computer - based information.

4. Host to visiting delegations:

- Is the contact person for visiting teams, receive visitors on behalf of the BOD.

- Where the Board is hosting e.g. TDSB or CBIE the Assistant will coordinate with supporting staff to make hotel and transportation arrangements, where necessary secure VISAs and work closely with Purchasing to ensure all paper work is in order.

- Arrange accommodation /travel for meetings, preparation and distribution of agendas and paperwork for meetings as requested.

Yêu Cầu Công Việc

- Bachelor degree or Master degree in Business Administration/Economics/English/Public relations or other related fields;

- English proficiency in 4 skills: speaking, listening, reading, writing.

- Good presentation skills

- Good analytical skills;

- Good logical thinking and strategic planning;

- Professional appearance and style;

- Prefer who experienced in Education industry as a Secretary/ Assistant.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
TRƯỜNG TH - THCS - THPT ALBERT EINSTEIN - Số 16 Đường số 12, Khu dân cư 13C, Xã Phong Phú, Huyện Bình Chánh, Tp.Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Được thành lập vào năm 1970, Công ty Vận tải Địa Trung Hải (MSC), SA của Geneva, Thụy Sĩ, là một trong những hãng vận tải container hàng đầu thế giới. Chúng tôi là một tổ chức toàn cầu thuộc sở hữu tư nhân điều hành mạng lưới hơn 480 văn phòng tại 150 quốc gia, tuyển dụng đội ngũ hơn 70.000 cá nhân tận tâm. Chúng tôi có một đội tàu gồm 490 tàu container với sức tải 18 triệu TEU được vận chuyển hàng năm. Lịch trình đi thuyền toàn cầu của chúng tôi bao gồm 205 tuyến đường, ghé 500 cảng, cho phép chúng tôi giao hàng cho khách hàng ở hầu hết mọi nơi trên thế giới.
Hoạt động như các hãng vận tải quốc gia độc lập, với dịch vụ vận tải đường biển được bổ sung bởi các dịch vụ kho bãi và vận chuyển tích hợp, chúng tôi cung cấp cho khách hàng dịch vụ giao hàng tận nơi và toàn cầu thực sự với kiến ​​thức địa phương vượt trội. Các chuyên gia được đào tạo và giàu kinh nghiệm cho đầy đủ các dịch vụ của chúng tôi, bao gồm hàng lạnh, hàng quá khổ, hàng rời và mỗi dịch vụ thương mại của chúng tôi, mang lại cho chúng tôi khả năng duy trì dịch vụ cá nhân mà chúng tôi được công nhận trên toàn cầu, mang đến cho khách hàng sự an tâm- hãy nhớ rằng chúng tôi sẽ sẵn sàng giúp đỡ bất cứ khi nào chúng tôi cần.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Thể thao
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • 2005: Công ty được thành lập

Mission

Thành thạo, điêu luyện trong các hoạt động nghiệp vụ và chuyên môn, thông thạo và tuân thủ các quy định để đáp ứng tốt các yêu cầu của khách hàng.

Những nghề phổ biến tại MSC LINE

Bạn làm việc tại MSC LINE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MSC LINE

MSC LINE

Click để đánh giá