Việc làm Ngân Hàng Xây Dựng CB Bank

Cập nhật 20/08/2024 21:52
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Ngân hàng Thương mại TNHH MTV Xây dựng Việt Nam
Admin Officer
Ngân Hàng Xây Dựng CB Bank
67 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/09/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Key Responsibility:

General administrative:

- Perform general administrative duties, including office supplies, equipment maintenance, and facilities management.

- Arrange business travel for employees of departments, including transportation and accommodation.

- Pay for business expenses, hotels and air tickets after departments go on business trips.

- Carrying out the work of applying for foreign visas, temporary residence registration, etc. for BOD and Company employees.

- Allocate, retrieve and manage uniforms for employees.

- Manage tools and samples in warehouse in the office. Manage inventory of office supplies and equipment and order new supplies when necessary.

- Regularly control and inventory the assets the department is monitoring (Offices, shops, warehouses).

- Plan and maintain old or damaged equipment.

- At the same time, it is also necessary to regularly monitor the status or replace equipment to ensure the company's operations.

- In charge of office cleaning tasks when needed, and other tasks arising at the Director's office and rented house.

- Find space to rent new stores in Hanoi, Da Nang and HCM.

- Implement items to open new stores.

Carry out shopping tasks:

- Support departments and shops in fulfilling their purchasing requests for tools, instruments or stationery.

- Carry out purchases as requested by the Director.

- Prepare all necessary documents (quotation, invoice, etc.) to submit to Accounting.

- Search, negotiate and establish contracts with suppliers, ensuring favorable terms and conditions. Find at least 3 quotations of 3 suppliers as required by the Accounting.

- Coordinate purchased products to stores.

- In charge of purchasing and repairing some tools and equipment (printers, laptops, computers, cameras...) for offices, stores, warehouses, as required by BOD.

Manage correspondence and documents:

- Ensure proper implementation and storage of documents (Contracts, License copies, etc.).

- Monitor rental contracts for employees in Ho Tram, proactively renew when they expire.

- Support photocopying all types of licenses for notarization.

- Support Admin Team Leader in synthesizing documents when needing to apply for a license (food safety license).

- Organize and manage the storage system for important documents, records, department records and company confidential documents.

- In charge of translating documents at the request of the Director.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements and skills:

  • Degree in Human Resources/ Business administration or related field.
  • At least 3 - 5 years experience for similar position.
  • Highly organized and detail oriented.
  • Excellent organizational skills and attention to detail.
  • Strong analytical and problem-solving skills.
  • Good command of English.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Văn phòng Golden Phoenix Vietnam, Tầng 18 Tòa nhà Bitexco, Số 2 Hải Triều, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Giới tính: Nữ
  • Phụ cấp khác: - Follow by the company regulation
  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Thời gian làm việc: Monday - Friday
  • Đồng nghiệp: Friendly, teamwork
  • Phúc lợi:

    - Full benefit by Law
    - Salary 13th
    - Professional and classy working environment

  • Ngày nghỉ: Saturday, Sunday & Holiday
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Ngân hàng Thương mại TNHH MTV Xây dựng Việt Nam
Ngân Hàng Xây Dựng CB Bank Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
426 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường 05, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Ngân hàng Thương mại TNHH MTV Xây dựng Việt Nam được chuyển đổi mô hình từ Ngân hàng TMCP Xây dựng Việt Nam theo quyết định số 250/QĐ-NHNN ngày 05/03/2015 của Ngân hàng Nhà nước. Tên Tiếng Việt, tên viết tắt Tiếng Việt, tên Tiếng Anh và tên viết tắt Tiếng Anh lần lượt là: Ngân hàng thương mại trách nhiệm hữu hạn một thành viên Xây dựng Việt Nam - Ngân hàng Xây dựng - Construction Bank – CB.

Sau 3 năm chính thức trở lại hoạt động, đến nay, Ngân hàng Thương mại TNHH MTV Xây dựng Việt Nam có vốn điều lệ đạt 3.000 tỷ đồng cùng hệ thống mạng lưới hơn 100 điểm hoạt động trên toàn quốc. Là Ngân hàng 100% vốn sở hữu Nhà nước với sự hỗ trợ toàn diện của Vietcombank về quản trị, công nghệ, khách hàng, thanh khoản…Ngân hàng Xây dựng định hướng phát triển trở thành một ngân hàng bán lẻ đa năng trên nền tảng công nghệ hiện đại.

Những nghề phổ biến tại Ngân Hàng Xây Dựng CB Bank

Bạn làm việc tại Ngân Hàng Xây Dựng CB Bank? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ngân Hàng Xây Dựng CB Bank

Ngân Hàng Xây Dựng CB Bank

Click để đánh giá