Mô tả công việc
Summary:
Responsible for assisting Marketing Communications Manager in completing marketing plan for property. This role will also manage overall activation of their property strategies in owned, social and third party electronic channels (Marriott.com, multi-lingual global sites, OTAs, meta search sites, search engines, and other eMarketing vehicles). Develops a good working relationship with local and international media.Quyền lợi được hưởng
Benefit:
- Duty meals
- Competitive Salary
- Uniforms
- Insurance
- Be a part of Marriott International in all activities
- Improve skills in many aspects of career
Yêu cầu công việc
Education and Experience
• 2-year degree from an accredited university in Marketing, Business Administration, Hotel and Restaurant Management, or related major.
• Minimum 2 years of Marketing and PR related experience.
• Extensive knowledge of local advertising market, Experience in dealing with domestic and international publications. Professional contacts with those media.
• Proven track record of successful digital marketing/social media campaign execution
• Excellent presentation, content creation, and communication skills.
• Time management or organization skill is a plus
• Fluent in English and Vietnamese.
Yêu cầu hồ sơ
For application: (please choose 1)
- Choose your interested job and apply directly on our Hoteljob recruitment site
- Send application form to Loss Prevention Office: 01 Ngo Duc Ke Str., District 1, Ho Chi Minh City
Find more job opportunities of our Hotel at http://www.careers.marriott.com/renaissance-hotels-careers/ (keywords: Renaissance Saigon) !
Note: Only qualified candidates will be contacted.
Tự hào là chuỗi nha khoa chuẩn Đức uy tín hàng đầu tại Việt Nam, Nha khoa Delia đã đem lại nụ cười tự tin cho hơn 50.000 khách hàng trong và ngoài nước. Nha khoa Delia là địa chỉ uy tín được nhiều sao Việt tin tưởng và rất nhiều khách hàng lựa chọn. Cùng theo dõi một số ảnh biến đổi nụ cười của các khách hàng đã trải nghiệm dịch vụ tại Delia
Nha khoa Delia cam kết tuân thủ nghiêm ngặt các quy định về tính an toàn của cơ quan y tế từ việc thăm khám đến điều trị khi khách hàng sử dụng dịch vụ. Mọi vấn đề răng miệng của khách hàng sẽ được tiến hành giải quyết hiệu quả, nhanh chóng và an toàn, tạo nên niềm tin và sự hài lòng về chất lượng, dịch vụ của khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2016
Mission
- Được thành lập vào năm 2016, nha khoa Delia mang theo sứ mệnh “kiến tạo nụ cười Việt”, giúp hàng nghìn khách hàng tự tin hơn với nụ cười của mình. Tính đến thời điểm hiện tại, Delia đã có mặt tại hai trung tâm thành phố lớn nhất cả nước và dự kiến sẽ tiếp tục phát triển, mở rộng thêm nhiều cơ sở hơn nữa.