Mô tả công việc
To operate a highly productive office at a budgeted cost emphasizing sales efforts on the serviced residence maximizing the development of business sources and stabilizing existing sources.To implement a marketing plan, pertinent corporate marketing, and sales activity plans
1. Consult daily with Residence Manager/ Assistant Residence Manager concerning the corporate accounts and how they relate to the sales success of the apartment.
2. Effective merchandising, prospecting, solicitation, site inspection, booking of business, and promotion
3. Will be the primary person responsible for leasing long-term guests & short-term guests
4. Periodically contact clients to update the necessary information for business.
5. Initiate prospecting and solicitation of new accounts in the corporate territory; manage current accounts to maximize apartment nights
6. To be responsible for administrative efforts necessary to perform these tasks
7. Prepare monthly report of activities and results which includes sales results, the share of the market, market trend, competitive activity, and forecast report to be submitted to the Country General Manager
8. Assess commercial needs and assist in monitoring sales office administration and effectiveness
Quyền lợi được hưởng
- Sales incentives
- Monthly service charge
- Annual Salary review and Performance bonus
- 13th month for 1- year commitment
- Professional training and personnel activities organized periodically
- Full insurance regime under current labor law, plus advanced health-care insurance 100% bear by the Company
- Other modes of Vietnam Labor law
Yêu cầu công việc
2. Experience: Minimum 3 years experience in sales & marketing management or related position at serviced apartment/Hotels
3. Competencies:
• Good English communication skills
• Knowledgeable in all aspects of sales and marketing
• Familiar with overall operations of serviced residence or similar operations.
• Basic computer skills.
• Possess managerial expertise with excellent selling skills.
• Excellent communications and public relations skills.
• Excellent selling skills with ability to produce results.
4. Personal attributes:
• Ability to perform well under pressure and stress.
• Pleasant, honest, hardworking and flexible personality; team player.
• Able to conduct business as management.
• Ability to receive as well as deliver constructive criticism
Yêu cầu hồ sơ
Nhà Sách Tiến Thọ là tổ hợp nhà sách và khu vui chơi dành cho trẻ em. Tầng 1 là nơi chuyên cung cấp cho mọi lứa tuổi các loại sách như: văn học, giáo khoa, ngoại văn,... cùng các loại văn phòng phẩm, đồ trang trí,... Tầng 2 là khu vui chơi dành cho các bé với các trò chơi như: nhà bóng, cầu trượt. Nhà Sách Tiến Thọ còn thường xuyên tổ chức những buổi biểu diễn nhỏ để các bé có trải nghiệm vui vẻ và sống động hơn.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng chế độ chính sách BHYT
- Hưởng BHXH
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
Lịch sử thành lập
- Nhà sách Tiến Thọ được thành lập từ năm 1997, ban đầu chỉ là một cửa tiệm sách cũ ở 612 Đường Láng. Sau đó, nhà sách Tiến Thọ đã phát triển lĩnh vực bán buôn và bán lẻ sách, văn phòng phẩm, đồ chơi, quà tặng, phụ kiện. Năm 2010, nhà sách Tiến Thọ đã chuyển sang cơ sở mới ở 828 Đường Láng với diện tích 620m2.
Mission
- Nhà sách Tiến Thọ không chỉ là nơi bán hàng mà còn là nơi giao lưu, học hỏi và giải trí cho các bạn đọc yêu sách. Nhà sách Tiến Thọ luôn cập nhật các tựa sách mới và hot nhất trên thị trường, có nhiều chương trình khuyến mãi và ưu đãi hấp dẫn cho khách hàng.