Tìm thấy 9 việc làm đang tuyển dụng
Assistant Manager, Sales (Training Services)
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển:
22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/11/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
8 - 10 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
You will also act as the Member of Business Assurance Representative in TUV SUD Vietnam office. You will support the BA team to develop business and operation on academy services.
- Responsible for the sales and marketing activities of Academy related services
- Develops and executes business plans to meet sales targets for revenue and profitability
- Focuses on penetrating key accounts within their assigned territory to identify potential clients, develop relationships, and explore new business prospects
- Prepare prospects and presentations to showcase the academy’s offerings to potential clients, aiming to generate leads
- Facilitating communication and collaboration with various teams within the company
- Coach and strengthen the sales competencies and capabilities of the Sales Team
- Comply with working procedures and trainer qualification process
- Manage and service assigned accounts and be accountable for achieving sales targets
- Identify, create and follow-up on new accounts as well as new product and market development
- Work closely with Marketing to develop and maximize the success of lead generation activities, marketing programs and customer focused events
- Review, evaluate and develop pricing strategies for product portfolios
- Generate prompt and accurate quotations for inquiries
- Ensure timely response to customers’ enquiries, feedback and comments
- Build, strengthen and optimize relationships with clients, prospects and partners
- Responsible for customer retention as well as related marketing events:
- Resolve any specific problems and tailor training programs as necessary
- Maintain a keen understanding of training trends, developments and best practices
- Monitor and evaluate training program’s effectiveness, success and ROI periodically and report on them
- Other duties relevant to this level
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in business/ marketing, education, human resources or relevant field.
- Proven strong experience as an Academy Sales
- Prior work experience in Academy services of TIC related products will be an added advantage
- Strong sales and/or business development track records
- Mature, self-disciplined and result-driven
- Independent working with high pressure
- Speak English fluently in writing and communication.
- Track record in designing and executing successful training programs
- Familiarity with traditional and modern training methods (mentoring, coaching, on-the-job or in classroom training, e-learning, workshops, simulations etc)
- Ability to plan, multi-task and manage time effectively
- Strong writing and record keeping ability for reports and training manuals
- Good computer and database skills
Others (Benefit):
- Working in an international dynamic and friendly environment
- 15 annual leaves, 15 paid sick leaves, Christmas leave
- 13th-month salary, bonus based on performance and business result
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance base on full basic salary (Vietnamese Law)
- Insurance benefit package (Accident insurance 24/7, Health care insurance, Business travel insurance), annual health check
- Free parking (bicycle, motorbike, car)
- Ad-hoc staff engagement events, team-building activities, company trip
- Participate in the company’s training programs, LinkedIn Learning license holder (fee supported by company base on company’s policy)
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Lầu 4, Tòa nhà Bohemia SaiGon, Lô 3, Đường 19/5A, KCN Tân Bình, Q. Tân Phú Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
NHÀ SÁCH TIẾN THỌ
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Nhà Sách Tiến Thọ là tổ hợp nhà sách và khu vui chơi dành cho trẻ em. Tầng 1 là nơi chuyên cung cấp cho mọi lứa tuổi các loại sách như: văn học, giáo khoa, ngoại văn,... cùng các loại văn phòng phẩm, đồ trang trí,... Tầng 2 là khu vui chơi dành cho các bé với các trò chơi như: nhà bóng, cầu trượt. Nhà Sách Tiến Thọ còn thường xuyên tổ chức những buổi biểu diễn nhỏ để các bé có trải nghiệm vui vẻ và sống động hơn.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng chế độ chính sách BHYT
- Hưởng BHXH
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
Lịch sử thành lập
- Nhà sách Tiến Thọ được thành lập từ năm 1997, ban đầu chỉ là một cửa tiệm sách cũ ở 612 Đường Láng. Sau đó, nhà sách Tiến Thọ đã phát triển lĩnh vực bán buôn và bán lẻ sách, văn phòng phẩm, đồ chơi, quà tặng, phụ kiện. Năm 2010, nhà sách Tiến Thọ đã chuyển sang cơ sở mới ở 828 Đường Láng với diện tích 620m2.
Mission
- Nhà sách Tiến Thọ không chỉ là nơi bán hàng mà còn là nơi giao lưu, học hỏi và giải trí cho các bạn đọc yêu sách. Nhà sách Tiến Thọ luôn cập nhật các tựa sách mới và hot nhất trên thị trường, có nhiều chương trình khuyến mãi và ưu đãi hấp dẫn cho khách hàng.
Review NHÀ SÁCH TIẾN THỌ
3.0
1 review
Những nghề phổ biến tại NHÀ SÁCH TIẾN THỌ
Bạn làm việc tại NHÀ SÁCH TIẾN THỌ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
NHÀ SÁCH TIẾN THỌ
Click để đánh giá